Tipi di Localizatori

Ci hè un totale di 8 tippi di locatori di Seleniu. Ognunu di elli face usu di un attributu specificu di u tag HTML di l'elementu web.

ID

ID locator piglia l'elementu cù l'aiutu di l'attributu id. U sviluppatore furnisce valore à l'identificatore in u so codice HTML cum'è mostratu sottu per una casella di testu di input di nome d'utilizatore.

Per questu tag, u valore di l'attributu ID hè "login". Cusì u Seleniu pò aduprà quì sottu u codice per accede à questu elementu web.

mutori.findElement(By.id("Cunnettà si"));

U codice di Seleniu sopra utilizza u metudu findElement per truvà l'elementu web cù l'aiutu di u valore di u so ID chì hè "login". U Seleniu restituverà u primu elementu chì trova cù u valore d'identità currispondente.

ID locator hè un modu faciule è veloce di truvà l'elementu nantu à a pagina web. Dunque hè altamente preferitu da i sviluppatori di automazione. Inoltre, l'ID hè per u più unicu per l'elementu web è dunque u localizatore ùn hà micca bisognu di cambiamenti cù u tempu.

A volte, ùn ci sò micca ID presenti per un elementu particulare. O à volte i sviluppatori scrivenu codice in modu tale chì l'ID continuanu à cambià. Què questi scenarii di localizatore ID ùn devenu micca esse aduprati è hè megliu truvà qualchì altra strategia di locator invece di aduprà ID.

nomu

U Locator di nome hè u prossimu Locator di Seleniu preferitu chì usa l'attributu di nome. Cù localizatore di nomi, Seleniu rende u primu elementu web chì trova currisponde cù u valore di u nome.

Per esempiu,

In u codice HTML sopra, ùn ci hè micca attributu id ma u valore di l'attributu nome hè quì. Cusì pudemu piglià questu elementu aduprendu u so attributu nome

driver.findElement (By.name ("usernm"));

Quì simu aduprendu u metudu findElement Selenium per truvà l'elementu web cù l'aiutu di u valore di u so attributu di nome chì hè "usernm".

Cum'è l'identificatore, u nome hè ancu un modu faciule, veloce è affidabile di localizà l'elementu web. Ma quandu ùn ci hè micca attributu di nome prisente o u valore ùn hè micca unicu, ùn pò micca esse adupratu.

Scola

Questu situatore trova l'elementi cù u so attributu di nome di classe. Pensate à seguità u codice HTML per un elementu web

Cusì per truvà questu elementu pudemu aduprà u nome di a classa cusì: -

mutori.findElement(By.className("Email-logò"));

U nome di a classa hè un modu faciule è veloce per localizà l'elementu web ma ùn hè micca unicu. Unu o più di un elementu web ponu avè u listessu nome di classa. In questu casu, Selenium pigliarà u primu match chì trova.

ligame testu

Questu situatore localizza i ligami o hyperlink in a pagina web. Piglia l'elementu web cù l'aiutu di u valore di u testu di u ligame.

Per esempiu, cunsiderate u codice HTML seguente

Home

Per truvà questu elementu web, pudemu scrive u codice di Seleniu cum'è quì sottu

mutori.findElement(By.linkText("Casa"));

Hè un situatore interessante formulatu per truvà i ligami nantu à a pagina web.

Testu di ligame parziale

U localizatore di testu di ligame parziale trova ancu i ligami nantu à a pagina web ma currisponde à una parte di u testu di u ligame. Dunque, u so nome hè Testu di ligame parziale. Verifica se u testu di u ligame cuntene o micca u testu currispundente è poi ritorna u primu match cù u testu.

Per esempiu, cunsiderate u codice HTML seguente

Crea un novu contu

Per piglià questu web elemnt aduprendu un testu di ligame parziale pudemu scrive

driver.findElement (By.partialLinkText ("account"));

Dunque in u codice sopra, u metudu findElement trova l'elementu aduprendu una parte di u valore di u testu di u ligame chì hè "account". Ritorna torna u primu match chì trova.

CSS

CSS significa Cascading Style Sheet chì furnisce un modu per furmà a pagina web. Seleniu utilizza i locatori CSS per truvà elementi nantu à a pagina web aduprendu qualchì attributu o pruprietà di questu. Alcuni di i formati di sintassi cumuni per a furmazione di CSS locator sò dati quì sottu

  1. Utilizendu tag è ID: tag:#id
  2. Cù tag è classe: tag.classe
  3. Usendu tag è attributu: tag [attributu = 'valore']

Per esempiu, per tag HTML

Eccu,

tagName = input

attributu = valore

valore = prucede

Cusì CSS per localizà questu elementu serà

input [valore = 'prucede']

Cusì u codice di Seleniu per questu seria

driver.findElement (By.cssSelector ("input [value = 'proceed']"));

XPath

XPath hè un situatore assai utile quandu si tratta di identificà elementi chì ùn ponu micca esse identificati cù altri locatori. Per esempiu, elementi chì ùn anu micca ID unicu, nome o classe in u so codice HTML. XPath offre flessibilità in l'elementu di ricerca per mezu di vari attributi dispunibili è nome di tag.

Una formula simplice per a furmazione di Xpath di l'elementu hè

// tagName [@ attribute = 'value']

Fighjemu u seguente codice HTML

Eccu,

tagName = input

attributu = testu

valore = Crea email

Ùn adupremu micca classi, attributi di nome di rolu perchè ùn ponu micca esse unichi.

Cusì u XPath per truvà questu elementu serà

// input [@ text = 'Creà email']

Ci hè assai di più à XPath cum'è localizatore. Per piacè riferitevi à u nostru articulu XPath efficace.

Allora u codice di Seleniu per questu hè

driver.findElement (By.Xpath ("// input [@ text = 'Creà email']"));

TagName

Stu localizatore rende una lista di elementi web cù u nome di tag datu. Cunsiderate un scenariu in cui una pagina web hà assai hyperlink nantu à ellu è u tester hà bisognu di truvà u numeru esattu di questu. Cusì pò scrive u codice di Seleniu cum'è

driver.findElements (By.tagName ("a"));

U codice sopra riceve una lista di elementi web chì anu un tag HTML cum'è "a".

Questu hè un localizatore efficace per scenarii induve ci vole à truvà tutti l'elementi cù u listessu nome di tag. Per esempiu, pò uttene tutti l'elementi di u menù in discesa.

Perchè hè impurtante di sceglie u Locator ghjustu

I localizatori formanu u fundamentu di u quadru di test di automazione. Sceglie u megliu locatore pussibule per l'elementi web hè impurtante perchè assicura

  • Velocità rapida di prova di automazione. Diversu localizatore opera à una velocità diversa. U localizatore d'identità furnisce una velocità più veloce di XPath.
  • Mantenimentu inferiore in e prossime versioni cume u codice HTML di a pagina web pò cambià continuamente cù e versioni. Dunque, sceglie u locatore adattu assicura menu impattu annantu à u codice di automazione.
  • Cunsistenza trà i locatori. I prughjetti piglianu a decisione nantu à quale è cumu aduprà i locatori per assicurà a coerenza in modo chì u codice sia faciule da mantene è capisce da i membri di a squadra attuali è futuri.

cunchiusioni

In questu articulu, avemu amparatu nantu à i vari locatori di Seleniu aduprendu chì elementi web ponu esse situati nantu à a pagina web. I localizatori formanu u fundamentu di u quadru di automatizazione. Dunque, aduprà u locatore adattu assicura trasfurmazioni veloci, bassa manutenzione è cunsistenza in u quadru. Cù tutte e strategie in piazza, sempre, à le volte diventa difficiule à capì u modu di lucalizazione di l'elementi web nantu à a pagina.