Tipi di dati in DBMS

Tipi di dati

Tipi di dati in DBMS - Tutte e lingue in u mondu di l'informatica supportanu tippi di dati. Datatypes definisce u duminiu di e culonni in a tavula o variàbili in u codice. Defininu s'ellu a colonna o variàbile cuntene numeri, alfabeti, valori booleani, etc. Questu hè assai impurtante perchè, cuntrolla l'abusu di a colonna - se qualchissia prova à inserisce l'alfabetu in a colonna numerica, ùn permette micca. Se i tipi di dati di a colonna ùn sò micca definiti, pudemu almacenà qualsiasi dati in ogni colonna, per quessa, facendu a cunfusione. Ogni tavula deve esse ben definita è ben strutturata. Datatypes hè di aiutà à creà una basa di dati pulita.

Ci sò sei tippi di tippi di dati inbuilt

  1. Tipi di dati scalari: - Adupratu per magazzinà valori scalari cum'è numeri, decimali ecc.
  2. Tipi di dati cumposti: - Hè una cumbinazione di altri tippi di dati di solitu scala di dati.
  3. Tipi di dati di riferenza: - Adupratu per almacenà l'infurmazioni nantu à un altru tipu di dati. Pò esse riferitu cum'è indicatori in C.
  4. Tipi di dati LOB: - Adupratu per magazzinà grandi oggetti cum'è immagini, video ecc
  5. Tipi di culonna scunnisciuti: - quandu i tippi di colonna ùn sò micca cunnisciuti, stu tippu di dati hè adupratu.
  6. Utente Definisce tippi di dati: - sti tippi di dati sò definiti da u sviluppatore mentre codificanu aduprendu i tippi di basa di dati sopra. Definiscenu novi tippi di dati per facilità a so codificazione. Questu pò esse cunsideratu cum'è tippu di dati cumpostu ancu.

Tipi di dati scalari

Questi tippi di dati sò aduprati per archivà i valori numerichi di colonna o variabili numeriche. Supponemu chì avemu una colonna AGE in una tavula. Questa colonna pò avè solu numeri in ella. Ùn pudemu micca inserisce alcuna data o alfabeti in questu. Dunque dichjaremu sta colonna cum'è NUMBER. Quì limita l'utilizatore mentre pruvanu à inserisce qualsiasi altri valori fora di u numeru. Questu hè unu di i meccanismi per mantene a restrizione di duminiu di una colonna.

Ci hè quattru tippi di tippi di dati Scalar - Carattere, Numericu, Data / Ora è Boolean.

Tipu di Caratteru: -Stu tipu di dati hè adupratu per magazzinà valori alfa-numerichi cum'è alfabeti è numeri è caratteri speciali. Ci sò diversi sottotipi in stu tipu di dati di caratteri secondu u spaziu di almacenamentu è a lunghezza di i dati da almacenà.

Mentre crea una tavula:

CREATE TABLE STUDENT (STD_NAME CHAR (15), ADDRESS VARCHAR2 (50));

In PL / SQL:
DECLARE
		v_name VARCHAR2 (30);
BEGIN ….

Tipu di dati Sub-Tipu di Dati Description Storage
Tipu di Dati di Carattere TANK Adupratu per almacenà a lunghezza fissa di a stringa o di u valore. 32767 bytes
CARACTER Questu hè listessu cum'è CHAR, è tramindui sò usati alternativamente. CHAR hè più comunemente utilizatu. 32767 bytes
VARCHAR2 Questu hè ancu simili à CHAR, induve i cordi sò almacenati. Stu tipu di dati definisce a lunghezza fissa ma a lunghezza attuale di a stringa serà a lunghezza di u valore ie; se VARCHAR2 (10) hè definitu nantu à a colonna NAME è se NAME hà un valore "James", allora a lunghezza di quellu valore di colonna hè 5, invece di 10. In u casu di CHAR, serà sempre 10; u spaziu dopu à i nomi serà pienu di NULLS. 32767 bytes
Sottotipi VARCHAR2: U sottotipu seguente definisce u listessu valore di lunghezza.
Tipi di Sottodati Description
STRING sò simili à VARCHAR2, solu a differenza di nome
VARCHAR
NCHAR Memorizza i dati di Carattere Naziunale (Unicode) in a lunghezza specificata. 32767 bytes
NVARCHAR2 Questu hè simile à VARCHAR2, ma adupratu per archivà i valori unicode. 32767 bytes
PRIMA Stu tippu di dati hè adupratu per tali dati cum'è musica, video, grafica ecc induve a cunversione di tippu di dati trà diversi sistemi ùn hè micca necessaria. Rappresentanu in bit è byte. 32767 bytes
LONG Adupratu per magazzinà a lunghezza variabile di e corde cun compatibilità retroattiva. Pudemu almacenà dati assai grandi in questu. Ma hè generalmente raccomandatu di aduprà LOB quandu ci hè bisognu di LONG. Perchè LOB hà menu restrizioni à l'almacenamiento è cunversione, è anu più funziunalità aghjuntu quandu ci hè una nova versione. E colonne LUNGHI sò preferite in dichjarazioni SELCT o UPDATE cà tavule. 32760 bytes
LONGUE RAW Questu hè cumbinazione di tippi di dati LUNGHI è RAW. 32760 bytes
ROWID U tipu di dati ROWID riprisenta l'indirizzu di almacenamentu propiu di una fila. E identità d'indici di tavulinu cum'è ROWID logicu. Stu tipu di dati hè adupratu per conservà a cumpatibilità retroattiva.
UROWID [(taglia)] U tippu di dati UROWID si identifica cum'è ROWID universale, listessu cum'è u tippu di dati ROWID. Aduprate u tipu di dati UROWID per sviluppà applicazioni più recenti. 4000 bytes

 

Tipi di Dati Numerichi: - Immagazzina sfarenti tippi di dati numerichi - numeri, decimali ecc. A seconda di u tippu avemu sfarenti sottotipi di tippi di dati numerichi.

Mentre crea una tavula:

CREATE TABLE STUDENT (
STD_ID NUMBER (8), ADDRESS VARCHAR2 (50));

In PL / SQL:
DECLARE
		v_total PLS_INTEGER;
BEGIN …

Tipu di dati Sub-Tipu di Dati Description Storage
Tipi di DATI NUMERICI NUMERO (p, s) NUMBER tippu di dati adupratu per magazzinà dati numerichi. Range di Conservazione: Range di precisione (p): 1 à 38 è Range (s) di scala: -84 à 127
NUMERU Sottotipi: Stu sottutippu definisce diversi tipi di spazii di almacenamentu.
Tipi di Sottodati Description Precisione massima
INTEGRU Stu tipu di dati hè adupratu per archivà punti decimali fissi. Pudete aduprà basatu nantu à e vostre esigenze. Numeri 38
INT Numeri 38
PICCOLA Numeri 38
dic Numeri 38
DECIMALI Numeri 38
NUMERICU Numeri 38
vera 63 cifre binarie
DOPPIA PRECISIONE 126 cifre binarie
FLUATU 126 cifre binarie
BINARY_INTEGER U tipu di dati BINARY_INTEGER archivia valori positivi è negativi. Richiedenu menu spaziu di almacenamentu paragunà di NUMBER valori di tippu di dati. Range di Storage: da -2147483647 à 2147483647.
Tipi di Sottodati Description  
NATURALE Solu i valori pusitivi sò almacenati.
pusitivu
NATURALI I valori NULL ùn sò micca almacenati in stu tipu di dati. Solu i valori pusitivi non nulli sò permessi.
POSITIVU
SIGNTYPE SIGNTYPE permette solu -1, 0 è 1 valore.
PLS_INTEGER PLS_INTEGER tipu di dati adupratu per magazzinà dati interi firmati. Richiedenu menu spaziu di almacenamentu paragunà di NUMBER valore di tippu di dati. Range di Storage: da -2147483647 à 2147483647. U tippu di dati PLS_INTEGER dà una migliore prestazione nantu à i dati. PLS_INTEGER eseguisce una operazione aritmetica più veloce di NUMBER / BINARY_INTEGER tipu di dati.

Data / Time Tipi di dati: - Questi tippi di dati sò aduprati per archivà a data è e timestamp in e colonne è variabili.

Tipu di dati Sub-Tipu di Dati

Description

Range

Data / Ora Datatype

DATE U tippu di dati DATE guarda un furmatu di data-ora validu cù lunghezza fissa. Data di partenza da u 1 di ghjennaghju di u 4712 a.C. finu à u 31 di dicembre di u 9999 dopu à Cristu. 1 janv., 4712 a.C. al 31 dic., 9999 d.C.
TIMESTAMP Magazzini data valida cù annu, mese, ghjornu è ora cù ora, minutu, secondu

Type

Tipu TIMESTAMP

1

Sintassi: TIMESTAMP [(fractional_seconds_precision)]
fractional_seconds_precision specifica facoltativamente u numeru di cifre in a parte frazionale di a seconda precisione. Range da 0 à 9. U predefinitu hè 6.
Esempiu: TIMESTAMP '2014-04-13 18: 10: 52.124'

2

Sintassi: TIMESTAMP [(fractional_seconds_precision)] CUN TIME FUSION
Esempiu: TIMESTAMP '2014-04-13 18: 10: 52.124 +05: 30'
CUN FUSULU ORARU specificate u fusu orariu UTC. Dopu dui valori rapprisentanu u listessu mumentu in UTC.
TIMESTAMP '1999-04-15 8:00:00 -8: 00' (8.00 AM Pacific Standard Time) o
TIMESTAMP '1999-04-15 11:00:00 -5: 00' (11:00 AM Time Standard Eastern) tramindui sò listessi.

3

Sintassi: TIMESTAMP [(fractional_seconds_precision)] CUN ZONE TEMPU LOCALE
Esempiu: COL_NAME TIMESTAMP (3) CUN FUSULU ORARU LOCALE;
CUN FUSULU ORARIO LOCALE specifica quandu inserite valori in a colonna di basa di dati, u valore hè conservatu cù u fuso orariu di a basa di dati.
U spostamentu di u fustu tempu ùn hè micca piazzatu in a culonna. Quandu recuperate u valore da a basa di dati Oracle, u restituisce secondu u vostru fuso orariu UTC.

Tipi di dati booleani: - Hè adupratu per archivà i valori booleani - TRUE o FALSE. Pò ancu almacenà NULL è hè cunsideratu cum'è variabile booleana senza firma. Ùn pudemu micca paragunà colonne booleane di duie tavule.

SELECT * FROM EMP
 WHERE IS_EMPLOYED = (SELECT IS_EMPLOYEED 
				FROM EMP WHERE EMP_NAME = ‘John’); -- this query is not valid

Tipi di dati cumposti o User Define tipi di dati

A seconda di a necessità di u prugramma, u sviluppatore combina una o più variabili di tippu di dati in una sola variabile. Stu tippu di variabili avrà più tippi di dati di basa stessi o diversi definiti in questu. Stu tipu di variabili sò aduprati mentre codificanu. Stu tipu di tippi di dati hè cunnisciutu cum'è tippi di dati cumposti o definiti da l'utilizatore.

Record hè unu di i tippi di dati cumposti. Pò avè un numeru numeru di tippi di dati in ellu. Si pò imaginà questu cum'è un array cù diversi tipi di dati o cum'è una tavula stessa. A maiò parte di u tippu di dati scalari sò aduprati per creà registrazioni.

Per dichjarà una variabile cum'è un tippu di dati compositu, duvemu definisce u tippu di dati compositu secondu a nostra necessità. Allora quellu tippu di dati pò esse assignatu à altre variabili per avè tali registri. Prima, vedemu a sintassi generale per ella seguita da un esempiu.

TYPE record_type_name IS RECORD 
(Column1 DATATYPE, Column2 DATATYPE… ColumnN DATATYPE);

TYPE rc_emp IS RECORD 
(emp_id NUMBER, emp_name VARCHAR2 (15), date_of_birth DATE); -- An employee record rc_emp with datatypes number, varchar2 and Date is created.

Quì rc_emp hè u nome di u tippu di dati cumpostu. Quì sopra hè a sintassi per creà u tippu di dati cumpostu. Una volta creatu, pò esse assignatu à variabile in dui metudi.

  • vr_emp_record rc_emp; - Declara una variabile 'vr_emp_record' cù trè colonne di diversi tippi di dati. Questa variabile pò avà cuntene un array o una tavula di dati. Ogni colonna in questa variabile pò esse chjamata vr_emp_record.emp_id, vr_emp_record.emp_name è vr_emp_record.date_of_birth.
  • Un altru mètudu hè di creà variabili individuali per ogni colonna in u tipu di registru.

rc_emp_id vr_emp_record.emp_id%TYPE;
rc_emp_name vr_emp_record.emp_name%TYPE;
rc_date_of_birth vr_emp_record. date_of_birth %TYPE; -- vr_emp_record is a record type

Stu metudu di dichjarazione hè utile mentre duvemu assignà i tippi di dati di e colonne di tavula esistenti. In tale casu ùn ci hè bisognu di creà tippi di registrazioni, pudemu aduprà direttamente e tavule per assignà i tippi di dati cum'è quì sottu. Questu aiuterà u sviluppatore à assignà automaticamente u tippu di dati di e colonne di u tavulu, è ùn hà micca bisognu di verificà u tippu di dati di ogni colonna. Inoltre, se ci sò cambiamenti in u tippu di dati o in a lunghezza di e colonne, allora serà riflessu automaticamente in u codice. Ùn hè micca bisognu di cambià u codice in questi casi.
rc_emp_id EMPLOYEE.emp_id%TYPE;
rc_emp_name EMPLOYEE.emp_name%TYPE;
rc_date_of_birth EMPLOYEE. date_of_birth %TYPE; -- Where EMPLOYEE is a table.

Consideremu un esempiu per capiscelu megliu.
DECLARE
      TYPE rc_emp IS RECORD 
	(emp_id NUMBER, 
	emp_name VARCHAR2 (15), 
	date_of_birth DATE); -- Declaring a record type with user defined columns
	
	vr_emp_record rc_emp; -- Declaring a variable of datatype rc_emp
BEGIN
	DBMS_OUTPUT.PUT_LINE (‘EMPLOYEE RECORD’);
	DBMS_OUTPUT.PUT_LINE (‘--------------------------‘);
	-- Accessing the columns of datatype rc_emp
	DBMS_OUTPUT.PUT_LINE (‘Employee ID:’ || vr_emp_record.emp_id);
	DBMS_OUTPUT.PUT_LINE (‘Employee NAME:’ || vr_emp_record.emp_name);
	DBMS_OUTPUT.PUT_LINE (‘Employee Date Of Birth:’ || vr_emp_record.date_of_birth);
END;

DECLARE
	rc_emp EMPLOYEE%ROWTYPE; -- Declaring a table record type 
	rv_emp_name EMPLOYEE.emp_name%TYPE; --declaring a variable with table column type
BEGIN
	DBMS_OUTPUT.PUT_LINE (‘EMPLOYEE RECORD’);
	DBMS_OUTPUT.PUT_LINE (‘--------------------------‘);
	-- Accessing the columns of datatype rc_emp
	DBMS_OUTPUT.PUT_LINE (‘Employee ID:’ || rc_emp.emp_id); 
	DBMS_OUTPUT.PUT_LINE (‘Employee NAME:’ || rc_emp.emp_name);
	DBMS_OUTPUT.PUT_LINE (‘Employee Date Of Birth:’ || rc_emp.date_of_birth);
END;

Quì sia u bloccu di codici hè listessu è dà a listessa uscita (immaginate chì a tavula EMPLOYEE abbia solu trè colonne cum'è l'avemu definita prima). U primu bloccu di codice usa tippi di dati di colonna definiti da l'utente in a variabile record mentre chì u secondu bloccu di codice utilizza a tavula è a so colonna per definisce i tippi di dati variabili.

Vantaghju di ROWTYPE

Svantaghju di ROWTYPE

Ùn hè necessariu definisce esplicitamente i tippi di dati di colonna. Seranu recuperati automaticamente da e tavule. Quandu un registru hè creatu aduprendu ROWTYPE, tutta a colonna hè assignata à a variabile di registrazione. A memoria serà aduprata per creà i tippi di dati di tutte e colonne. U sviluppatore puderia necessità solu pochi di e colonne per codificà, ma altre colonne sò ancu create inutilmente in u registru.
Quandu a tavula hè mudificata per alcuni tippi di dati di colonna o lunghezza di colonna, serà riflessa automaticamente in u codice. Ùn ci hè bisognu di mudificà u codice quandu ci hè cambiamentu di tavula.

Hè cusì chì creemu un tippu di dati. Ma ùn averà micca valori di e culonne di a tavula. Avemu da assignà esplicitamente i valori à elli. In i blocchi di codice sopra, ùn avemu micca assignatu alcun valore è ùn mostrerà nunda. Quellu esempiu era solu per dimustrà cumu dichjarà è accede à e variabili di registrazioni. Pudemu assignà è recuperà valori di un tippu di registrazioni cume:

Sintassi

Lingua latina

record_name.col_name: = valore; Per assignà direttamente un valore à una colonna specifica di un registru o assignà direttamente u valore à una colonna specifica di registru chì hè dichjarata aduprendu% ROWTYPE.
SELEZIONA col1, col2 INTO record_name.col_name1, record_name.col_name2 FROM table_name [clausola WHERE]; Per assignà i valori di ogni colonna à e colonne di registrazione
SELECT * INTO record_name FROM table_name [clausula WHERE]; Per assignà i valori di ogni colonna o tutta a tavula à un registru
Variable_name: = record_name.col_name; Per uttene un valore da una colonna record è assignallu à una variabile.

 

DECLARE
	rc_emp EMPLOYEE%ROWTYPE; -- Declaring a table record type 
	rv_emp_name EMPLOYEE.emp_name%TYPE; --declaring a variable with table column type
BEGIN
	rc_emp.emp_id: = 100; -- Assigning the values
	rc_emp.emp_name: = ‘John’;

	DBMS_OUTPUT.PUT_LINE (‘EMPLOYEE RECORD’);
	DBMS_OUTPUT.PUT_LINE (‘--------------------------‘);
	-- Accessing the columns of datatype rc_emp
	DBMS_OUTPUT.PUT_LINE (‘Employee ID:’ || rc_emp.emp_id);
	DBMS_OUTPUT.PUT_LINE (‘Employee NAME:’ || rc_emp.emp_name);
END;

Simile à Records, avemu un altru tipu di dati cumpostu chjamatu cullezzione. Hè simile à l'array è avarà listessi tippi di dati. Ci hè trè tippi di cullezzione.

Associazione Array o Indice per Tabella: - Si tratta di una matrice bidimensionale cun (chjave, valore) coppia. A chjave hè un identificatore di pusizione di ogni valore. A chjave pò esse numeru interu o caratteru / stringa quì. Pudemu avè qualchì numeru di (chjave, valore) coppia in questu. Ùn ci hè limite per u numeru di dati in questu array, dunque illimitatu. Questu hè u tippu di collezioni adupratu u più spessu.

TYPE index_table IS TABLE OF value_datatype [NOT NULL] INDEX BY key_datatype;
v_ index_table index_table;

Sopra a sintassi crea una cullizzioni cù nome index_table cù valori di value_datatype è chjave cù key_datatype. Una volta chì a raccolta hè creata, a variabile di raccolta v_index_table hè creata.
DECLARE
TYPE salary_col IS TABLE OF NUMBER INDEX BY VARCHAR2 (20);
   v_salary_list salary_col;

v_name VARCHAR2 (25);
BEGIN
   -- Assigning the data to tables
   salary_list (‘Sophia’):= 45000;
   salary_list (‘John’):= 75000;
v_name:= salary_list. FIRST; -- Retrieving the first data
DBMS_OUTPUT.PUT_LINE (‘Salary of ‘|| v_name || ‘is ‘|| salary_list (v_name)); --it will display output as ‘Salary of Sophia is 45000. It will not display John’s detail. In order to get his details, we have to reassign v_name:= salary_list. Next and then display
END;

Tabelle annidate: - Quessi sò cum'è un array dimensionale, ma pudemu avè un numeru numeru di registri in questu. A dimensione di stu tippu cresce dinamicamente cume è quandu uttenemu registri. I registri sò aghjunti unu dopu l'altru in una sequenza, ma quandu eliminemu qualsiasi registru da ellu, u spaziu per u registru eliminatu ùn hè micca eliminatu. Dunque stu tippu di tavule serà densu mentre inserisce i dati, è diventa gradualmente scarsu. E tavule annidate ponu esse aduprate cum'è colonna in a tavula è ponu esse aduprate in u codice PL / SQL.

A sintassi per questu hè cum'è quì sottu:

TYPE nt_name IS TABLE OF record_datatype [NOT NULL];
table_name nt_name;

induve record_datatype pò esse un tippu di dati DBMS o pò esse un tipu di colonna di una tavula.

Eg; TIPUnt_salariu HÈ TABELLA DI NUMERU;

O TIPU nt_salariu HÈ TABELLA DI IMPiegATU.SALARIU% TIPU;

Sottu u prugramma mostra cumu dichjarà, creà è accede à e tavule annidate.

DECLARE
TYPE nt_salary IS TABLE OF NUMBER;
TYPE nt_empname IS TABLE OF VARCHAR2 (20);

   nt_salary_list nt_salary;
 nt_emp_list nt_empname;
BEGIN
   -- Assigning the data to nested tables
 nt_emp_list: = nt_empname (‘Sophia’, ‘James’, ‘Bryan’);
nt_salary_list: = nt_salary (20000, 40000, 60000);

-- Retrieving the records of nested table
FOR i IN 1... nt_emp_list.count LOOP -- nt_emp_list.countwill give total number of records in the nested table
      DBMS_OUTPUT.PUT_LINE (‘Salary For ‘||nt_emp_list (i) || ‘: ‘||nt_salary_list (i)); 
END LOOP;
END;

U Risultatu seria:

Stipendiu per Sophia: 20000

Stipendiu per Ghjacumu: 40000

Stipendiu per Bryan: 60000

Matrice variabile (varray): - Questu hè ancu simile à un array nidificatu è pò esse cunsideratu cum'è un array dimensionale, puru chì abbia un numeru fissu di registri. A differenza di e tavule annidate, duvemu dichjarà in anticipu u numeru di registri in questa matrice è pò esse adupratu in u prugramma. Inoltre, ùn pudemu micca eliminà i registri individuali di a matrice. A causa di queste caratteristiche, i sviluppatori sò menu propensi à aduprà questu array. Preferiscenu array assuciativu o tavule annidate in i so prugrammi.

A sintassi per Varray hè:

TYPE varray_name IS VARRAY (index) OF DATATYPE;

Es:: TIPU va_salariu HÈ VARRAY (4) DI NUMERU;

va_salary_list va_salary;

Sottu u prugramma mostra cumu dichjarà, creà è accede à varray.

DECLARE
		TYPE va_salary IS VARRAY (4) OF NUMBER;
		TYPE va_empname IS VARRAY (4) OF VARCHAR2 (20);
		
   va_salary_list va_salary;
 va_emp_list va_empname;
BEGIN
   -- Assigning the data to varray
 va_emp_list: = va_empname (‘Sophia’, ‘James’, ‘Bryan’);
va_salary_list: = va_salary (20000, 40000, 60000);

-- Retrieving the records of varray
FOR i IN 1... va_emp_list.count LOOP -- va_emp_list.countwill give total number of records in the varray
      DBMS_OUTPUT.PUT_LINE (‘Salary For ‘||va_emp_list (i) || ‘: ‘||va_salary_list (i)); 
END LOOP;
END;

U Risultatu seria:

Stipendiu per Sophia: 20000

Stipendiu per Ghjacumu: 40000

Stipendiu per Bryan: 60000

U paragone di trè tippi di cullezzione hè datu quì sottu.

Tipu di cullezzione Numaru di Records Tipo di chiave Dense o Sparse Induve Creatu Pò Esse Attributu di Tipu di Ughjettu
Assuciatu array (o index-by table) Unlimited String o interu Eppuru Solu in u bloccu PL / SQL Innò
Tabella annidata Unlimited Integer Inizia densu, pò diventà scarsu Sia in bloccu PL / SQL o at schema livellu
Matrice di dimensioni variabili (Varray) Cunfinatu Integer Sempre densu Sia in bloccu PL / SQL sia à livellu di schema

Tipi di dati di riferenza

Stu tipu di dati si riferisce à i dati esistenti in u prugramma. Agisce cum'è puntatori à a variabile. Unu di l'esempii di tipu di dati di riferenza hè refcursore. Sò e variabili di cursore aduprate per riferisce è accede à u cursore staticu. Pudemu passà sta variabile à prucedure / funzioni è uttene i valori da a funzione cum'è refcursore. In breve, agisce una variabile, ma riferimentu à a dumanda definita in runtime.

Pudemu vede a differenza trà cursore è refcursore in u prugramma sottu. Avemu da amparà più nantu à questu in l'articulu SQL Avanzatu.

DECLARE
           TYPE rc_cursor is ref cursor; 
	CURSOR c_course IS
		SELECT * FROM COURSE;
           l_cursor rc_cursor;
         n_ID NUMBER;
BEGIN
	IF n_ID = 10 THEN
	-- Dynamically opens the cursor for student ids less than 10
		Open l_cursor FOR ‘SELECT * FROM STUDENT WHERE STD_ID<= 10’;
	ELSE	
	-- Dynamically opens the cursor for student ids greater than 10
		OPEN l_cursor FOR ‘SELECT * FROM STUDENT WHERE STD_ID > 10’;
	 END IF;
	-- Opens static cursor c_course
	 OPEN c_course;
END;

Tipi di dati LOB

Sti tipi di tippi di dati sò aduprati per immagazzinà una quantità assai grande di dati in una colonna / variabile. Pò arregistrà i fugliali cum'è musica, grafica ecc. Avemu i seguenti tippi di tippi di dati LOB:

Tipu di dati Sub-Tipu di Dati Description Storage

Tipu di dati LOB

BFILE Adupratu per almacenà grandi oggetti binari in u schedariu di u Sistema Operativu. BFILE guarda u percorsu cumpletu di u locator di file chì sò punti à un oggettu binariu archiviatu cù in u servitore. U tippu di dati BFILE hè solu di lettura, ùn li pudete micca mudificà. Dimensione: finu à 4 GB (232 - 1 byte)
Nome d'annunziu: 30 caratteri
Nome di u schedariu: 255 caratteri
BLOB Hè listessu chè BFILE, adupratu per magazzinà ughjettu binariu micca strutturatu in u schedariu di u Sistema Operativu. U tippu BLOB transazzioni cumpletamente supportate sò recuperabili è riplicati. Dimensione: 8 TB à 128 TB
(4 GB - 1) * DB_BLOCK_SIZE
CLOB Grandi blocchi di dati di caratteri sò memorizzati in a basa di dati aduprendu stu tippu di dati. Guardà i dati di caratteri di un byte unicu è multi byte. I tippi CLOB sò transazzioni cumpletamente supportate, è sò recuperabili è riplicati. Dimensione: 8 TB à 128 TB
(4 GB - 1) * DB_BLOCK_SIZE
NCLOB Tipu di dati NCLOB per archivà grandi blocchi di dati NCHAR in Database. Guardà i dati di caratteri di un byte unicu è multi byte. U tippu NCLOB e transazzioni cumpletamente supportate sò recuperabili è riplicate. Dimensione: 8 TB à 128 TB
(4 GB - 1) * DB_BLOCK_SIZE

Tipi di colonna scunnisciuti

Avemu vistu questu in i tipi di dati definiti da l'utilizatore per dichjarà e variabili. Questu hè chjamatu colonne scunnisciute perchè stu tipu di tippi di dati ùn sò micca tippi di dati di basa è hè definitu da l'utente o da e tavule. U sviluppatore ùn ne prevede micca u tippu di dati solu vedendu nome o dichjarazione. Deve vede a definizione di tippu di dati record per capì.

Tipu di dati Sub-Tipu di Dati

Description

Tipi di dati di colonna scunnisciuti

% TIPU Adupratu per archivà una sola colonna cun tippu di dati scunnisciutu. A colonna hè identificata da% TYPE tipu di dati.
Esempiu EMP.ENO% TYPE
% ROWTYPE Memorizza u tippu di dati di tutte e culonne in una tavula. Tutte e colonne sò identificate da% ROWTYPE datatype.
Esempiu EMP% ROWTYPE-> una tavula serà assignata cù i tippi di dati interi di a colonna di a tavula EMP
% ROWID ROWID hè un tipu di dati. ROWID hè di dui tippi allargati o limitati. Riturnatu ROWID allargatu 0 è restituitu ROWID restituitu 1 altrimente restituisce u numeru di fila.
Alcune funzioni sò definite in ROWID è sò definite in u pacchettu DBMS_ROWID.

funzioni ROWID

Description

ROWID_VERIFY Verifica chì se u ROWID pò esse allargatu.
ROWID_TYPE 0 = ROWID, 1 = allargatu.
ROWID_BLOCK_NUMBER Numeru di bloccu chì cuntene u record di ritornu 1.
ROWID_OBJECT Numaru di l'ughjettu chì sò in u registru.
ROWID_RELATIVE_FNUMBER Restituisce u numeru di u schedariu Relativu chì cuntene a registrazione.
ROWID_ROW_NUMBER Numaru di fila di u Récord.
ROWID_TO_ABSOLUTE_FNUMBER Ritorna u numeru assolutu di u fugliale.
ROWID_TO_EXTENDED Converte u ROWID in furmatu allargatu.
ROWID_TO_RESTRICTED Converte u ROWID in furmatu ristrettu.

Variables

E variabili sò aduprate per archivà i dati temporaneamente in un prugramma. Agiscenu cum'è detentore di postu intermediari per tene i risultati mentre manipulanu i dati in u prugramma. Ogni variabile averà un tipu di dati sicondu u tipu di dati chì emu da salvà. I tippi di dati saranu listessi à i tippi di dati di colonna chì avemu vistu sopra.

A sintassi per dichjarà una variabile hè

Variable_name DATATIPU;

Pudemu ancu assignà u valore predefinitu à a variabile. Quandu una variabile hè dichjarata NOT NULL, u valore predefinitu deve esse assignatu.

Variable_name DATATYPE: = value; 
Variable_name DATATYPE NOT NULL: = value; 

n_age NUMBER NOT NULL: = 18;
v_name VARCHAR2 (25);

In un prugramma, pudemu assignà direttamente u valore à una variabile o pudemu aduprà in una dumanda per uttene u valore di e colonne in questu.

Scopu di e variabili

In un prugramma PL / SQL, pudemu avè parechji blocchi cioè; hà parechje BEGIN - END blocchi unu in l'altru.  Quandu e variabili sò dichjarate in questi blocchi, agiscenu cù rispettu à i so blocchi.

Una variabile dichjarata in un bloccu hè accessibile solu à quellu bloccu. Tali variàbili sò chjamati variàbili lucali. Ùn ponu micca accede à alcunu bloccu esterno. Quandu avemu blocchi interni, allora pudemu accede à e variabili dichjarate da i so blocchi esterni. Tali variàbili sò chjamati variàbili glubali.

DECLARE
	n_age NUMBER; -- Global Variable
BEGIN
	SELECT AGE INTO n_age FROM PERSON WHERE SSN = 323234;
	DECLARE
	v_name VARCHAR2 (30); -- Local Variable, accessible only inside this block
	BEGIN
		SELECT PERS_NAME 
			INTO v_name 
		    FROM PERSON WHERE SSN = 323234;
		DBMS_OUTPUT.PUT_LINE (‘Name of the Person is ‘|| v_name);
	END;
DBMS_OUTPUT.PUT_LINE (‘Age of the Person is ‘|| v_name);
END;

Custanti

Cum'è u nome suggerisce, sò costanti in u prugramma. Sò variabili cun valore letterale è i so resti immutati in tuttu u prugramma. Quessi sò aduprati per riduce l'usu di i valori attuali una volta è una volta in u prugramma. Dichjarà una costante è assignà un valore una volta à l'iniziu, è dopu aduprà una costante in tuttu u prugramma, rende u prugramma pulitu è ​​capiscitoghju. Inoltre, se ci hè qualchì cambiamentu in u valore custante, duvemu cambià solu in un locu invece di cambià tuttu u codice finu à a fine.

A sintassi per a custante hè:

constant_name CONSTANT DATATYPE: = value; -- value has to be assigned without fail, since it is a constant
	pi CONSTANT NUMBER (2, 2): = 3.14;
	incr_percentage CONSTANT NUMBER: = 10;
	declared_holiday CONSTANT VARCHAR2 (7): = ‘SUNDAY’;

In un prugramma queste custanti sò aduprate cum'è qualsiasi variabile regulare. L'unica differenza da a variabile hè chì ùn pudemu micca cambià u valore di a costante.

Suntu

DATATIPI

 

 

 

SUB DATATIPI

DATATIPI IN SQL

SUB DATATIPI IN SQL

Tipi di dati scalari

Character

TANK

 

CARACTER

 

VARCHAR2

STRING

VARCHAR

NCHAR

 

NVARCHAR2

 

PRIMA

 

LONG

 

LONGUE RAW

 

ROWID

 

UROWID [(taglia)]

 

Numerica

NUMERO (p, s)

INTEGRU

INT

PICCOLA

dic

DECIMALI

NUMERICU

vera

DOPPIA PRECISIONE

FLUATU

BINARY_INTEGER

NATURALE

pusitivu

NATURALI

POSITIVU

SIGNTYPE

PLS_INTEGER

 

Booleanu

 

 

Data / Ora

DATE

 

TIMESTAMP

 

Tipi di dati cumposti / Utente Definisce tippi di dati

RECORD

 

 

A COLLECTION

Associazione Array / Indice per Tabella

 

Tabelle annidate

 

Array Variable (Varray)

 

Tipi di Dati di Riferimentu

 

Ref Cursore

 

Tipi di dati LOB

 

BFILE

 

 

BLOB

 

 

CLOB

 

 

NCLOB

 

Tipi di colonna scunnisciuti

 

% TIPU

 

 

% ROWTYPE

 

 

% ROWID

 

didáctica

Domande Top Entrevista

S.No Dumanda di Intervista U numeru di volte hè statu dumandatu
1Elimine un node in a lista doppiamente ligata2848
2Programma Java per truvà u numeru di Nodi in un Arburu Binariu2515
3Reverse una stringa senza affettà caratteri speciali2484
4Palindromu cù Recursion2268
5Sguassà un nodu di una lista ligata à una pusizione data1990
6Inserite nodi in una lista ligata in modu ordinatu (Ordine Ascendente)1676
7Truvà elementi coppia da array chì a somma hè uguale à u numeru1662
8Ordina l'elementi per a frequenza di l'occurrenze1651
9Ordina Rapida1633
10Scrivite un prugramma per stampà tutte e permutazioni di una stringa data1622
11Truvà Distanza Minima Tra Dui Nummari in un Array1488
12Crea una Lista Doppiu Ligata1459
13Inversa un Array1432
14Finestra più chjuca in una stringa chì cuntene tutti i caratteri di un'altra stringa1407
15Eliminà ricursivamente tutti i duplicati adiacenti1372
16Truvate una Tripletta chì Suma à un Valore Datu1367
17Primu Elementu Ripetitore1356
18Suma di numeri in String1331
19Organizza u numeru Pare è Imparu tale chì Impare vene dopu à Pare1331
20U Numeru Pusitivu Minore Mancante in una Matrice Non Classificata1298
21Verificate se l'Elementi di una Matrice sò Consecutivi1265
22Rileva un ciclu in a Lista Cunnessa1249
23Subarray contiguu più grande summa1236
24Ordine Rapidu nantu à a Lista Singularmente Ligata1230
25Subarray cù Suma Data1226
26Stampa tutte e Combinazioni Possibili di Elementi R in una Matrice data di taglia N1219
27Funzione ricorsiva per fà a ricerca di sotturstring1213
28Truvate u Numeru Massimu di Ripetizione in Array1176
29Traversu d'ordine di Livellu Arburu Binariu in Java1134
30Truvate u Primu è u Secondu Elementu Minore1129
31Verificate se duie liste ligate sò identiche1118
32Suma massima Subarray cù Divide and Conquer1115
33Elimina i caratteri da a prima stringa chì sò in seconda1083
34Truvà Leaders in un Array1069
35Scambià nodi in a lista ligata1051
36Truvà u Numaru Impari Numaru Impari di Tempi in una Matrice1012
37Organizza i Numeri dati per Formà u Più Grande Numaru II1004
38Truvate u secondu caratteru u più frequente1003
39Dopu una stringa truvate u so primu caratteru senza ripetizione984
40Truvà Triplet in Array Cù una Suma Data973
41U numeru tutale di l'occurrence di un articulu determinatu in a lista ligata964
42Datu un array classificatu è un numeru x, truvate a coppia in array chì a so somma hè a più vicina à x963
43Un prugramma per verificà se e corde sò rotazioni l'una di l'altra o micca962
44Stampa tutte e parolle pussibuli da i numeri di telefunu945
45Truvate u Numaru Mancante937
46Riorganizà i numeri pusitivi è negativi in ​​alternativa in Array929
47Substring Palindromicu u Più Longu913
48Segregate nodi pari è dispari in una lista ligata901
49Stampa Subseqüenza cumuna a più longa894
50Unione è Intersezione di duie Liste Ligate884
51Trasfurmà una stringa à l'altra aduprendu un numeru minimu di operazioni date883
52Verificate a stringa riorganizata pò furmà un palindromu864
53Riorganizà Array datu in Forma Minima Massima856
54Implementazione iterativa di Ordina Rapida844
55Inserzione Sort836
56Conta Trianguli Possibili834
57Moltiplicazione di duie matrici815
58Contu di Triplette Cù Summa Inferiore à u Valore Datu807
59Rotate una Lista Ligata804
60Verificate se a lista ligata hè palindroma804
61Stoccone Cumprate Vendite per Maximizà u Profitu801
62Concatenazione di duie corde773
63Tug of War772
64Stampa tutti i duplicati in a stringa di input768
65Conta u numeru di sotturstringhe cù K Distintu Caratteru767
66Truvate Elementu Maghju è Minore più vicinu758
67String Reverse Senza Variabile Temporanea752
68U Problema di a Celebrità752
69Truvate Triplette Pitagoriche da Array747
70Elimina 'b' è 'ac' da una stringa data744
71Truvate tutti l'elementi cumuni in Dati trè matrici ordinati738
72Elimina tutti i duplicati in una lista ligata senza urdinamentu719
73Truvate a Fila cù Numaru Massimu di 1715
74Truvate u Picculu Elementu da un Array709
75Truvate u subarray chì a somma hè uguale à un numeru datu X708
76Elimina Caratteri Minimi per chì Due Corde Diventanu Anagrammi705
77Truvà u più chjucu Numeru Mancante in una Matrice Ordinata701
78Un Puzzle di Matrice di Produttu696
79Aghjunta di Dui Matrici696
80Generate tutte e Corde Binarie Senza 1 Consecutivi693
81Implementate Two Stacks in un Array686
82Suma massima d'Elementi Non Consecutivi685
83Subarray Massimu di Produttu II671
84Classificazione lessicugrafica di stringa667
85Verificate se Dui Matrici dati sò Identichi660
86Moltiplicazione di Precedente è Dopu658
87Sottrazione di Dui Matrici648
88Unisce K Matrici Ordinate è Stampa Sortiata Ordinata643
89Move Tutti i Zeri à a Fine di l'Array Date642
90Divide una stringa in N parti uguali639
91Algoritmu in ligna per Verificà Palindrome in un Flussu638
92Forma Numeru Minimu da Sequenza Data di D è I635
93Verificate se duie corde sò anagrammi l'una di l'altra631
94Elimina i numeri recurrenti in un numeru datu625
95Summa massima Subarray Circular621
96Ordina una lista ligata chì hè urdinata in alternanza ascendente è discendente620
97Ordina una pila aduprendu una pila temporanea620
98Truvate l'Elementu Minimu in una Matrice Ordinata è Rotata615
99Subarray è Subsequence613
100Move l'ultimu elementu di a Lista Cunnessa in primu locu612
101Primu Giru Circulare per Visità tutti i Cucconi di Benzina611
102Subarray più grande cù uguale numeru di 0 è 1605
103Paragunate duie stringe (liste ligate)605
104Elementu Massimu in una Matrice chì Cresce è poi Diminuisce602
105Appiattendu una lista ligata602
106Permutazioni Palindromi di una Corda599
107Elementi Apparenu più di N / K volte in Array591
108Inserzioni minime per furmà un palindromu u più cortu590
109Codifica di lunghezza di corsa590
110Elementu di Maghjurità590
111Palindromi in una data gamma589
112Stampa tutte e permutazioni cù ripetizione587
113Verificazione Pangram586
114Caratteri Minimi da aghjustà in Fronte per Fà String Palindrome576
115U più caratteru chì si ripete in una stringa576
116Rotate string per ottene lessicugraficamente stringa minima575
117Riorganizà una data lista ligata in locu575
118Eliminà tutti i duplicati in una lista ligata ordinata574
119Unisce una lista ligata in un'altra in pusizioni alternative574
120Successione Ripetita di Lunghezza Dui o Più572
121Numeru minimu di Operazioni di Fusione per fà un Palindromu Array570
122Stampa tutti l'anagrammi inseme in una sequenza di parolle563
123Soluzione Two Sum Leetcode562
124Riordine un Array Secunnu l'Indici Dati559
125Soluzione 3Sum Leetcode558
126Prublema di Sorting Pancake554
127Unisce Intervalli Sovrapposti II549
128Clonà una Lista Cunnessa cù u puntatore prossimu è casuale547
129Dimensione di u Subarray Cù Suma Massima537
130Trasposta di una Matrice537
131Eliminà Spazii Extra da una Corda536
132Eliminà i duplicati da una stringa536
133Eliminazione di Spazii da una String cù stringstream535
134Summa Massima Incrementu Subsequenza534
135Palindromu più chjucu dopu a Sostituzione533
136Verificate se una stringa data hè una rotazione di un palindromu533
137Problema di Spartimentu530
138U Palindromu u Più Longu pò esse Formatu Eliminendu o Riorganizendu i Caratteri530
139Generate tutte e Corde Binarie da u Pattern Datu518
140Verificate se e Corde sò à Distanza K o micca517
141Longitudine di a Substring più longa validu513
142Elimina Ultima Occurrenza511
143Truvate Zeri da Flipped in modu chì u Numeru di 1 Consecutivi sia Massimizatu511
144Verificate se Dui Cordi dati sò Isomorfi l'uni à l'altri508
145Inserite Node in a Lista Ligata Ordinata508
146A differenza massima trà dui elementi cum'è l'elementu più grande vene dopu più chjuca502
147Programma per Toggle tutti i Caratteri in una String502
148A stringa data hè intrecciata di duie altre corde o micca496
149Conta i Passi Minimi per Uttene a Matrice data492
150Unisce sorte megliu cà sorte ràpida per elenchi ligati487
151Truvà Coppia cù Differenza Data487
152Numaru di Elementi Minori à u Latu Dirittu487
153Verificate a lunghezza di una String hè Uguale à u Numeru Appendicatu à a so Ultima485
154Verificate se tutte e Righe di una Matrice sò Rotazioni Circolari l'una di l'altra483
155U Prefissu Cumunu u Più Longu aduprendu Divide and Conquer482
156Truvate u nèsimu node di a lista Cunnessa da a fine478
157Paragunà dui numeri di versione475
158Stampa tutti l'intricati di duie corde date471
159Ordina 0s 1s è 2s in un Array471
160Truvate un Punt Fissatu in una Matrice Data470
161Reverse e parolle in una stringa data467
162Riordine Array Usendu Indici Dati466
163Unisce dui elenchi ligati classificati in modu chì a lista unita sia in ordine inversu465
164Mediana di dui Arrays Sorted Soluzione LeetCode465
165Truvate u Subarray di lunghezza data cù Minima Media465
166Stampa Reverse di una stringa (Recursione)464
167Sparte a lista ligata cù nodi alternativi460
168Stampa stringa di lunghezza strana in furmatu 'X'448
169Truvà Elementu Usendu Ricerca Binaria in Matrici Sorted448
170Scambià Kth Node da u principiu cù Kth Node da End444
171Stampa tutte e Partizioni Palindromiche di una Corda443
172Truvate K Longitudine Subarray di Massimu Mediu442
173Truvate Duplicati in una Matrice in u Modu Più Efficiente436
174stampa tutte e partizioni palindromiche431
175Prublema di Superstring più Cortu430
176Piattà una lista ligata à più livelli427
177Lunghezza massima di coppia catena426
178Verificate se String Segui l'Ordine di Caratteri per un Pattern o micca425
179Ordina una stringa secondu una altra stringa424
180Ordina una matrice ordinata K421
181Span più longu cù a stessa Suma in dui Matrici Binari II408
182Truvate una Successione Ordinata di taglia 3406
183Inversa una Lista Ligata in gruppi406
184Prugramma per aghjunghje duie cifre binarie403
185Stampa ricursiva tutte e frasi chì ponu esse furmate da l'elencu di liste di parole403
186Truvate i dui Numeri cun Occorrenze Strane in una Matrice Non Classificata402
187U Prefissu Cumunu u Più Longu Usendu a Ricerca Binaria II401
188Inversa una Lista Singularmente Ligata (Iterativa / Non Recursiva)396
189Cèsare Cifrà395
190Kth Carattere Senza Ripetizione393
191Riorganizà una lista ligata in Zig-Zag390
192Verificate se String pò Diventà Vuotu Eliminendu Recursivamente una Substring data389
193Tri Pancake386
194Rotate l'Imagine di 90 gradi383
195Parolla di u Prefissu Cumunu u Più Longu per A Cumpagnia di e Parolle383
196Permutazioni di una String Data Usendu STL380
197Corda Reversibile Perfetta379
198Fusione di duie matrici ordinate376
199Truvà u Primu caratteru senza ripetizione in una stringa374
200Aumenta a Siguenza di a Lunghezza trè cù u Produttu Massimu373
201Truvate u puntu induve una funzione monotonica crescente diventa pusitiva a prima volta371
202Cumplementu 1`s è 2` di numeru binariu370
203Ordina una lista ligata cù 0s, 1s è 2s369
204Custruisce una Lista Cunnessa Summa Massima fora di duie Liste Ligate Sortiate chì anu alcuni nodi Comuni368
205Quattru Elementi chì Sumanu à Dati367
206Elencà voci chì cuntenenu tutti i caratteri di una parolla data367
207U Prefissu Cumunu u Più Longu aduprendu Caratteru per Incaricamentu di Carattere363
208Elimina N nodi dopu M361
209Conta u numeru di occorrenze in una matrice ordinata358
210Stringa palindromica (numeru)355
211U caratteru massimu chì si trova in una stringa354
212Caratteri Minimi da Sguassà per Fà una Stringa Binaria Alternativa354
213Sparte una stringa354
214Ordina l'array di corde346
215Implementazione ricorsiva di atoi ()344
216Parentesi valide Soluzione LeetCode344
217Ancu Conti Substring344
218Verificate se una lista Cunnessa di Corde forma un Palindrome343
219Cunvertisce una String chì hè Ripetizione di una Substring di Lunghezza K343
220Stampa Tutti l'elementi distinti di a matrice342
221Truvate u primu Numeru Ripetitu in una Matrice Data339
222Inversa una lista ligata singolarmente recursivamente337
223Stampa u percorsu u più cortu per stampà una stringa nantu à u schermu336
224Enèsimu Carattere in Corda Decimale Concatenata333
225Cunvertisce string1 in string2 in una sola edizione333
226Soluzione Massima Leetcode Subarray333
227Pudemu inverte una lista ligata in menu di O (n) tempu?332
228Cuntate u numeru di parolle331
229Reverse una String usando Stack331
230corrispondenza di caratteri cumerciu330
231Arburu Binariu à Lista Doppiamente ligata329
232Minuscule À Maiuscule327
233Ordina Elementi per Frequenza II327
234Unisce Dui Matrici Ordinati322
235Truvate l'elementu persu da una matrice duplicata322
236Sparte Quattru Corde Distinte319
237Truvà mezu di a Lista Cunnessa318
238Multiplicazione di a Catena Matriciale aduprendu a Programazione Dinamica316
239Successione cumuna più longa cù permutazioni315
240Conta e coppie à listessa distanza cum'è in Alfabeti inglesi314
241Prossimu Elementu Maghju in una Matrice307
242Soluzione Rumana à Integer Leetcode305
243Permutazione Palindromu300
244Truvate tutte e coppie cù una diffarenza data296
245Truvà Nèsimu Nodu295
246Circà un node in un Arburu di Ricerca Binariu294
247Soluzione Leetcode di Search Word291
248Sguassà un Arburu290
249Matrice Toeplitz290
250String (raprisenta un numeru interu) da valurizà290
251Triplet da trè elenchi ligati cù una somma data289
252Reverse una String289
253Stampa tutti i Modi Possibili per rompe una stringa in forma di staffa288
254Elimina un node in cundizioni date286
255Ordina una serie di corde286
256Bits Reverse286
257Cambia u Genere di una Stringa data285
258N prublema regina285
259Conta Coppie Cù Suma Data285
260Cume Implementà Efficientemente k Stacks in una Matrice Unica?283
261Arburu Binariu283
262Numaru di sottucateni chì ricursivamente aghjunghjenu 9282
263Meeting Rooms II Soluzione LeetCode279
264Patrone di Substring Ripetitu279
265Primu Elementu Non Ripetente279
266Numero di Isule Soluzione LeetCode278
267Sposta tutti l'elementi negativi à un latu di l'array278
268A più longa estensione cumuna277
269Min Stack276
270Soluzione LeetCode di Substring Palindromica più longa275
271Eliminà i spazii da una stringa275
272Eliminà i punti media in una lista ligata di segmenti di linea274
273Shuffle un datu Array272
274Elementu u più Frequentu in una Matrice268
275Numeri di Fibonacci267
276Algoritmu Dijkstra266
277Truvà, secondu, frequente, caratteru265
278Programma di sequenza di cucu265
279Soluzione Casa Robber Leetcode264
280Minimizà a differenza massima trà l'alture264
281Solutore di Sudoku262
282Ricerca di Parola262
283Stack Max262
284Algoritmu KMP259
285Numaru di 1 bit257
286Valutazione di Spressione257
287Clonà una lista ligata cù u puntatore prossimu è casuale (Hashing)257
288Ordina ligata chì hè urdinata per valori assoluti256
289Subset Leetcode256
290Ricerca Inserite Posizione Soluzione Leetcode255
291Valutazione di l'Espressione Postfix254
292Reverse e parolle in una stringa253
293Soluzione Valid Leetcode di Palindrome252
294Plus Una Soluzione Leetcode252
295Combinazione Sum Leetcode Soluzione252
296Soluzione Min Stack Leetcode250
297Unisci Matrici Ordinati Soluzione Leetcode249
298Cume Eliminà una Lista Cunnessa248
299Backspace String Comparare248
300Subarray cù 0 sum246
301Algoritmu Rabin Karp244
302Stabilisci i Zeri di Matrix244
303Coppia di Valori Negativi Pusitivi in ​​una Matrice244
304Elementi cumuni in tutte e file di una matrice data242
305Inversione di una coda241
306Cuntene Duplicate II Soluzione Leetcode239
307Sqrt (x) Soluzione Leetcode239
308Intersezione di Two Arrays II Soluzione Leetcode238
309Torre Di Hanoi238
310Contu di coppie d'indici cù elementi uguali in una matrice238
311Cumminazzioni Somma237
312Sguassà l'elementu mediu di una pila237
313Produttu di array eccettu sè236
314Triangulu di Pascal Leetcode236
315Reverse parolle individuali235
316Integer à Roman Leetcode Solution235
317Cumpressione di String234
318Cuntene Duplicatu234
319Truvà Top K (o più frequenti) Numeri in un Stream233
320Algoritmi di Sostituzione di Pagina in Sistemi Operativi232
321Segregate i numeri pari è dispari232
322Scambi minimi richiesti per riunisce tutti l'elementi menu o uguali à k inseme232
323Soluzione Leetcode Numeru Unicu231
324Implementazione di Deque aduprendu Lista Doppiamente Ligata231
325Conta i Numeri Impari in una Soluzione Leetcode di Intervalli231
326Conta i sottumarelli cù uguale numeru di 1 è 0230
327Tecnica di Finestra Culisante230
328Aghjunghjite a Soluzione Binaria Leetcode229
329Custruisce l'Arburu Binariu da Trasferimenti Dati Inorder è Preorder229
330Algoritmu Bellman Ford228
331Parolle di Gruppu Cù Stessu Inseme di Caratteri227
332Valore Minimu per Uttene Pusitivu Passu à Passu Sum Leetcode Solution226
333Valutazione di Espressione Aritmetica226
334Pow (x, n) Soluzione Leetcode226
335Algoritmu di Kruskal226
336Prussima Permutazione226
337Cunversione Postfix à Infix226
338Truvà a somma di elementi chì ùn si ripetenu micca (distinti) elementi in un array226
339Seconda Parolla Più Ripetita in una Sequenza226
340Somma di elementi minimi è massimi di tutti i sotturassi di taglia k226
341Palindrome Linked List Soluzione Leetcode225
342Ordina l'elementi per frequenza225
343Cuncepite una pila chì supporti getMin () in O (1) tempu è O (1) spaziu in più224
344Numaru Massimu di Soluzione Leetcode di Palloni224
345K-th Elementu u più chjucu in una Matrice Sorted223
346Dà duie matrici senza sorte truvate tutte e coppie chì a so somma hè x222
347Operazione minima per fà tutti l'elementi uguali in array222
348Ordina l'array cù Stacks221
349Soluzione Leetcode di Prefissu cumuni più longu221
350Truvà Lucky Integer in una Soluzione Array Leetcode220
351Soluzione Majoret Element Leetcode220
352Permutazioni Soluzione Leetcode220
353Scramble String220
354Valuta a Divisione220
355Top K Parolle Frequenti219
356Algoritmu Cunvex Hull219
357Subarray u più chjucu cù k Numeri Distinti219
358Conta i sottumarelli chì anu elementi distinti totali listessi à l'uriginale219
359Sottostringa più longa senza caratteri ripetuti Soluzione LeetCode218
360Subarray Massimu218
361Terza Soluzione Leetcode Numeru Massimu218
362Numeru Speciale217
363Truvà Numeri cù Numaru Paru di Cifra Soluzione Leetcode217
364Numeru di Bè Coppia Soluzione Leetcode216
365Soluzione LeetCode à Matrice Spirale216
366Primu elementu chì si verifica k volte in una matrice216
367Cunfissu di Prefissu à Infissu216
368Truvate a Soluzione Judge Leetcode215
369Somma Minima di Percorsu215
370Passi Minimi per ghjunghje à u target da un Cavaliere215
371Verificate se duie matrici sò uguali o micca215
372Scambià Nodi in Coppie Soluzioni Leetcode214
373Differenza massima pussibule di dui sottogruppi di un array213
374Fizz Buzz Leetcode213
375Inversione di i primi elementi K di una coda213
376Truvate duplicati in una matrice data quandu l'elementi ùn sò micca limitati à un intervallu213
377Anagrammi di Gruppu212
378Piazza Massima212
379Range Sum Query 2D - Soluzione Leetcode Immutable212
380Codificazione Huffman212
381Somma in esecuzione di 1d Array Leetcode Solution211
382Reverse un Numeru Usendu Stack211
383Missing Number Soluzione Leetcode211
384Elementi Top K Frequenti210
385Numeru Unicu210
386Unisci Dui Elenchi Ordinati Soluzioni Leetcode210
387Ordina Array aumentendu a Soluzione Leetcode di Frequenza210
388Soluzione Minima di Differenza Assuluta Leetcode210
389Conta Primes Soluzioni Leetcode210
390Truvate u numeru Palindrome u più vicinu209
391Soluzione Leetcode di Triangle II di Pascal209
392Ordina cù una funzione hash triviale209
393Potenza di duie Soluzioni Leetcode208
394Verificate se Array Contene Numerosi Contigui Con Duplicati Ammessi208
395Truvà Tutti i Numeri Spariti in una Soluzione Array Leetcode208
396Richieste Palindrome Substring208
397Percorsi Unichi208
398Cunvertisce String In Int208
399Distanza Massima Trà duie Occorrenze di Stessu Elementu in Array208
400Problema di summa di sottogruppu208
401U Migliu Tempu per Cumprà è Vendere Soluzione Leetcode Stock II208
402House Robber II Soluzione Leetcode207
403Truvà Minimu In Array Ordinatu Rotatu207
404Profundità Massima di Soluzione Leetcode di l'Arburu Binariu207
405Soluzioni Leetcode di Percorsi Unici207
406Frequenza Cumulativa di Conta di Ogni Elementu in una Matrice Unsorted207
407Implementa Stack and Queue cù Deque207
408Ricerca in Soluzione Leetcode Array Sorted Rotated207
409Coin Change 2 Soluzione Leetcode206
410Truvate i primi trè ripetuti in array206
411Soluzione Matrice Diagonale Sum Leetcode206
412Subarray Somma Uguale à k206
413Truvate u primu elementu ripetente in una serie di numeri interi206
414Permutazioni Leetcode206
415Graficu Bipartitu206
416Cunversione Zigzag206
417Subarray Sum Equals K LeetCode Solution205
418Stipendiu Mediu Escludendu u Salariu Minimu è Massimu Soluzione Leetcode205
419Lettera Permutazione Casu205
420Soluzione Felice Numeru Leetcode205
421Differenza trà frequenze più alte è minime in un array205
422Truvà u numeru di impiegati sottu à ogni impiegatu204
423Algoritmu di Prim204
424Cume Implementà Stack Utilizendu Coda di Priorità o Heap?204
425Elementu U Più Piccu Ripetutu Esattamente K Times204
426Truvà u Vincitore nantu à una Soluzione Leetcode di Tic Tac Toe Game204
427L'espressione Cuntene Supportu Ridundante o Micca204
428Longitudine di u più grande subarray cù elementi cunfinanti203
429Sort Integers per u Numaru di Soluzione Leetcode 1 Bit203
430Conta Substrings cù uguale numaru di 0s, 1s è 2s203
431Truvà Mediana da Flussu di dati203
432Soluzione Max Leetcode Consecutiva203
433Stampa Tutti l'elementi distinti di una matrice intera data203
434Quantu Numeri Sò Più Piccoli Di A Soluzione Leetcode Numerale Attuale202
435Ordina una pila aduprendu a ricorsione202
436Capacità di Spedisce Pacchetti In D Days Soluzione Leetcode202
437U Migliu Tempu per Cumprà è Vendere A Soluzione III Leetcode202
438Decode String202
439Stampa tutti i sotturassi cù 0 sum201
440Verificate Se N è a so Doppia Esistenu Soluzione Leetcode201
441Implementazione di cache LRU201
442Sottraete u Produttu è a Suma di Cifri di una Soluzione Integer Leetcode200
443Inversa una Pila Usendu a Recursione200
444Fizz Buzz200
445Soluzione di u numeru di Fibonacci LeetCode200
446Subarrays cù elementi distinti200
447Nèsimu Numeru Catalanu200
448Cuntate e coppie da duie liste ligate chì a somma hè uguale à un valore datu200
449Elimina u Numaru Minimu di Elementi tale chì nisun Elementu Cumunu Esiste in i dui Array199
450Truvà Soluzione Leetcode di Caratteri Comuni199
451Truvate tutte e coppie (a, b) in una matrice tale chì a% b = k199
452Vucali Reverse di una Soluzione String Leetcode199
453Soluzione Monotonica Array LeetCode199
454Numeru inversu199
455Truvà U Numeru Duplicatu199
456Eliminate Duplicates da Sorted Array Leetcode Solution198
457Mudificà Distanza198
458Trapping Water Rain Leetcode Soluzione198
459Conta è Dì198
460Truvate elementi chì sò prisenti in a prima matrice è micca in a seconda198
461Algoritmu MiniMax197
462Reverse una String197
463Numeru sanu à e parolle in inglese197
464U Prefissu Cumunu u Più Longu aduprendu Trie197
465Generate una String Cù Caratteri chì anu Stranu Conti Soluzione Leetcode197
466Testu Justification Soluzione LeetCode196
467Inundazione LeetCode196
468Subarray più longu chì ùn hà più cà K elementi distinti196
469E Righe K Più Debule in una Soluzione Matrix Leetcode196
470Truvà elementi distinti cumuni à tutte e file di una matrice196
471Kth elementu più grande in un Array Leetcode Solutions196
472Torre Iterativa di Hanoi196
473Suma di Subarray Ranges Soluzione Leetcode196
474Parole inverse in una String III Soluzione LeetCode195
475Unisci Dui Elenchi Ligati Sorted195
476Reverse una lista ligata195
477Elimina un Node da a lista ligata senza puntatore di testa195
478Word Ladder Soluzione LeetCode195
479Coda di Priurità Usendu Lista Elencata Singolarmente195
480Ordina una Coda senza Spaziu Extra195
481Algoritmu di Floyd Warshall195
482Gradu di una matrice194
483Scambià a Soluzione Array Leetcode194
484Soluzione Leetcode Chjave A Più Lenta194
485Truvate l'elementu duplicatu194
486Cunfissu di Prefissu à Postfissu194
487Truvate qualcunu di l'elementi ripetuti multiplici in array di sola lettura193
488Cuncepimentu di u Sistema di Parcheghju Soluzione Leetcode193
489Traversale Inorder Iterativu di un Arburu Binariu193
490Accoppia cù u pruduttu datu193
491Successione cumuna a più longa193
492Soluzione Leetcode di Numeru di Colonna di Foglio Excel193
493Truvate Indice di Supportu di Chjuditura per un Supportu di Apertura Datu in una Spressione193
494Stringa di Parentesi Valida193
495Truvate l'elementi mancanti di una gamma193
496Shuffle String Leetcode Soluzione193
497Ughjettivu Sum193
498Truvate a Soluzione Leetcode Differenza192
499Palindromu u più cortu192
500Coda di priorità in C ++192
501Multiplica String Soluzione Leetcode192
502Truvà quattru elementi chì riassumenu un valore datu (Hashmap)192
503Soluzione Leetcode à Arburu Binariu Bilanciatu192
504Vista Superiore di l'Arburu Binariu192
505Cunversione di Postfissu à Prefissu192
506Truvà a Prima è l'ultima Posizione di l'Elementu in Soluzione Ordinata Leetcode Soluzione192
507Max Area di l'Isula191
508Recursione191
509Conte è Dite Solu Soluzione Leetcode191
510Substring Cù Concatenazione Di Tutte Parolle191
511Verificate se una matrice data cuntene elementi duplicati in una distanza k da l'altri190
512Sposta Minima à Elementi di Matrice Uguale Soluzione Leetcode190
513Kth U più grande Elementu in una Soluzione Stream Leetcode190
514Unisce Intervalli Sovrapposti190
515Jump Game Leetcode Soluzione190
516Concatenazione di Array LeetCode Solution190
517Truvà un subarray cù una somma data (Gestisce i numeri negativi)190
518Bambini Cù u Più Grande Numeru di Caramelle Soluzione Leetcode190
519Numeru di Passi per Riduce un Numeru à Soluzione Leetcode Zero190
520Prussima Greater Element I Soluzione Leetcode190
521Implementa una pila cù una sola coda190
522K-th Elementu Distintu in una Matrice189
523Verificate per Parentesi Bilanciati in una Spressione189
524Soluzione LeetCode di cunversione in zigzag189
525Conta u numeru di triplette cù u pruduttu uguale à u numeru datu189
526U Problema di Span Stock189
527Implementa Stack cù Cose189
528Prossimu Elementu di Più Frequenza189
529Move Zeroes Soluzione LeetCode188
530Riorganizà una stringa binaria cum'è alternate x e y occurrences188
531Cunvertisce l'array in moda Zig-Zag188
532Intersezione di Dui Matrici188
533Arricciate un Array188
534U Prefissu Cumunu u Più Longu aduprendu a Sorting188
535Inversioni minime di u supportu187
536Subarray u più chjucu Cù tutte l'occurrenze di un Elementu u Più Frequente187
537Truvà N Numeri Interi Unici Sum up to Zero Leetcode Solution187
538Indice di piccu in una matrice di muntagna187
539Contenitore cù Più Acqua187
540Subarray contiguu più grande summa187
541Cunvertisce un BST normale in BST equilibratu187
542Sudoku validu187
543Problema di Tastiera Numerica Mobile186
544Operazioni di Cancellazione Minima per fà Stessi Elementi di Array186
545Elimina Node in una Soluzione Leetcode di Lista Ligata186
546Foglio Excel Colonna Titulu Soluzione Leetcode186
547Ultimu Pesu di Pietra186
548Organizza i numeri dati per furmà u numeru u più grande186
549Anagrammi Validi186
550Distribuite Candies à People Leetcode Solution185
551Gruppu Occurrenza Multipla di Elementi di Matrice Ordinati per prima Occurrenza185
552Suma di Left Leaves Leetcode Solutions185
553Soluzioni Leetcode di Corde Isomorfe185
554Array Leetcode contigu185
555Lunghezza di l'ultima parola Soluzione Leetcode185
556Hè Soluzione Leetcode Successiva185
557Minimum Knight Moves Soluzione LeetCode185
558Distanza di Hamming185
559Soluzione Leetcode di u triangulu perimetrale più grande185
560Soluzione Ket Eating Bananas Leetcode184
561Lista Linked Cycle II Soluzione LeetCode184
562Prublema di a Mina d'Oru184
563Cambia l'Array in Permutazione di Numeri Da 1 à N184
564U megliu tempu per cumprà è vende stock184
565Truvà Suma di tutte e somme di sub-array uniche per un datu array183
566Cumu verificà se dui inseme dati sò disuniti?183
567Conta u numeru di nodi à livellu datu in un arburu cù BFS183
568Custruisce Array Da Permutazione Soluzione Leetcode183
569Integer à Roman183
570Soluzione Leetcode perimetru isulanu183
571Rettangulu di summa massima in una matrice 2D183
572Riassuntu Range Soluzione Leetcode182
573Numeru di Pruvince Leetcode Soluzione182
574Differenza massima trà u primu è l'ultimu indici di un elementu in array182
5753Sum Soluzione LeetCode più vicina182
576Primu interu negativu in ogni finestra di taglia k182
577Somma massima di percorsu in un triangulu182
578Assignate Cookie Leetcode Solution182
579Soluzione Relativa Sort Matrice Leetcode182
580Truvà Parolle Chì Pò esse Formate da Caratteri Soluzione Leetcode182
581Soluzione Leetcode N-th Tribonacci182
582Implementazione di Deque aduprendu una matrice circolare182
583Combinazioni Soluzione Leetcode182
584Ghjuvelli è Pietre Soluzione Leetcode181
585Truvate se una Spressione hà Duplica Parentesi o Micca181
58601 Soluzione Matrix LeetCode181
587Distanza Massima in Array181
588U Problema di u Saccu181
589Modi di Decodifica180
590A strada più corta in una griglia cù l'eliminazione di l'ostaculi Soluzione LeetCode180
591Numaru minimu di sottogruppi cù elementi distinti180
592Soluzione LRU Cache LeetCode180
593Cacciate Elementi di Lista Cunnessa Soluzione Leetcode180
594Operazioni Minime per cunvertisce X in Y180
595Cunvertisce Array Ordinatu in Soluzione Leetcode di Arburu di Ricerca Binariu180
596Cuntate tutte e sottucussenze avendu un pruduttu menu di K180
597Truvate u più chjucu valore interu pusitivu chì ùn pò micca esse ripresentatu cum'è somma di qualsiasi sottogruppu di una matrice data179
598Inserisce a Soluzione Intervalle Leetcode179
599Setacci di Eratosteni179
600Rotate Image Soluzione LeetCode179
601Distanza trà Fermate Bus Soluzione Leetcode178
602Sorta Bubble cù dui Stacks178
603Rotate List Soluzione Leetcode178
604Arburi Unichi di Ricerca Binaria178
605Numaru Massimu di Occurrence di una Soluzione Leetcode Substring178
606Truvate una differenza minima trà dui elementi178
607Trapping Water Rain Soluzione LeetCode178
608Successione Aumentante Più Longa178
609Operazione XOR in una Soluzione Array Leetcode178
610Numeru Minimu di Passi per Fà Soluzioni Anet Leetcode à duie Corde177
611Elimina tutte l'occurrenze di una Soluzione LeetCode di Substring177
612Ordine i Caratteri Per Frequenza Soluzione LeetCode177
613Soluzione di u listessu Tree LeetCode177
614Inversa una pila senza aduprà spaziu in O (n)177
615Costu Minimu per Assicurà K Workers177
616Patrone di Parolla177
617A più bona basa bona177
618Verificate se una fila pò esse classificata in un'altra fila usando una pila176
619Metudu Iterativu per truvà l'Altezza di l'Arburu Binariu176
620Elimine e stesse parolle consecutive in una sequenza176
621Suma senza sovrapposizione di dui inseme176
622Cume Crià Pila Mergibile?176
623Problema Word Wrap176
624Numeru Massimu di Cioccolatini da Distribuisce Ugualmente trà k Studienti176
625Inserzioni minime per furmà un palindromu cù permutazioni permesse176
626Numaru minimu di elementi distinti dopu a rimozione di m elementi175
627Applicazioni di Breadth First Search è Profundità First Search175
628Corde Isomorfe175
629Frog Jump Soluzione Leetcode175
630Permutazione in String Leetcode Solution175
631Verificate S'ellu hè una Linea Diretta Soluzione Leetcode175
632Soluzione Leetcode di Formattazione di Chjave di Licenza175
633Traccia Elementu Massimu attuale in una Pila174
634U ghjocu di petra LeetCode174
635Problema di Cambia di Moneta174
636Pittura Algoritmu di Recinzione174
637Riorganizà a String174
638U megliu tempu per cumprà è vende a suluzione LeetCode174
639Sort Array By Parity Soluzione LeetCode174
640Parentesi di stampa in Problema di Multiplicazione di a Catena Matriciale174
641GCD Di Dui Numeri174
642Defanging una Indirizzu IP Soluzione Leetcode173
643K Slots Vuoti LeetCode173
644Wiggle Sort173
645Numeri Massimi Consecutivi Presenti in una Matrice173
646Truvate u Valore di Distanza trà Dui Matrici Leetcode Soluzione173
647Truvate a Soluzione LeetCode Numero Duplicatu173
648Rimpiazzà Elementi cù u più grande Elementu nantu à a Soluzione Diretta di Leetcode173
649Riduzzione di piatti Solu Soluzione LeetCode173
650Ladrone di casa172
651Unisce Dui Arburi di Ricerca Binaria Bilanciata172
652Richieste per i conti di elementi di matrice cù valori in una gamma data172
653Soluzione LeetCode per l'equilibriu ottimale di u cuntu172
654Profundità Minima di Soluzione Leetcode di l'Arburu Binariu172
655Forma u numeru minimu da una sequenza data172
656Somma di f (a [i], a [j]) nantu à tutte e coppie in una matrice di n numeri interi172
657Soluzione di numeri strobogrammaticu LeetCode172
658Truvà summa di Livellu Massimu in Arburu Binariu172
659Flipping an Image Solution LeetCode172
660Partition Labels Soluzione LeetCode172
661Distanza di a cellula più vicina chì hà 1 in una matrice binaria172
662Truvà u più grande d in Array tale chì a + b + c = d172
663Sottostringa più longa cù a più K Caratteri distinti Soluzione LeetCode171
664Segregate 0s è 1s in un Array171
665Soluzione LeetCode di tempu liberu per l'impiegati171
666Campionamentu di u Reservoir171
667U Migliu Tempu per Cumprà è Vende Stock cù Soluzione Leetcode Cooldown171
668Cunvertisce un array in forma ridutta171
669Soluzione valida di Palindrome II Leetcode171
670Sottostringa più longa cù Almenu K Caratteri ripetitivi Soluzione LeetCode171
671Moving Average da Data Stream Soluzione Leetcode171
672K Slots Vuoti171
673Riorganizà un array in ordine - u più chjucu, u più grande, u 2 più chjucu, u 2 più grande170
674Palindromu validu170
675Percorsu cù u Massimu Valore Minimu Solu Soluzione LeetCode170
676Tree Binary Zigzag Livellu Ordine Traversal Soluzione LeetCode170
677Somma di tutte e Soluzioni Leetcode Subarrays di Strana Lunghezza170
678U più longu percorsu crescente in una soluzione Matrix LeetCode170
679Kth Soluzione Leetcode di Numeru Pusitivu Mancante170
680Primu Caratteru Unicu in una Soluzione String LeetCode170
681Truvate coppie cun somma data tale chì l'elementi di coppia sò in file diverse170
682Soluzione Square Leetcode Valida Valida170
683Combinazioni di Lettere di un Numeru di Telefono169
684Truvate u node cun valore minimu in un Arburu di Ricerca Binariu169
685Inorder Successore di un node in Arburu Binariu169
686Numeri Fortunati in una Soluzione Matrix Leetcode168
687Ritruvà Arburu di Ricerca Binariu168
688Conta Boni Nodi in Soluzione Leetcode di Binariu Arburu168
689Soluzione Unique Paths II Leetcode168
690BFS vs DFS per Arburu Binariu168
691Elimina Nèsimu node da a fine di a lista ligata data168
692Verificate Se Dui Matrici di String sò Soluzione Leetcode Equivalente168
693Per Minuscule Soluzione Leetcode168
694Numeru di rulli di dadi cù Sum Target LeetCode Solution168
695Truvate Coppia cù u Più Grande Produttu in Array168
696Truvate Foglie di l'Arburu Binariu Soluzione LeetCode168
697Truvate u Divisore u Più Piccu datu una Soluzione Leetcode Soglia168
698Robot Room Cleaner Soluzione Leetcode167
699Subset Sum Leetcode167
700Produttu Massimu di Dui Elementi in una Soluzione Array Leetcode167
701Soluzione LeetCode Array senza diminuzione167
702Edite a Soluzione di Distanza LeetCode167
703Span più longu cù a stessa Suma in dui matrici binari167
704Ordina Array aumentendu a Soluzione Leetcode di Frequenza167
705Solu Lettere inverse Solu LeetCode167
706Partition Array In Three Parts With Equal Sum Leetcode Solution167
707Elimina Parentesi Invalida Soluzione Leetcode167
708Cunvertisce un Numeru in Soluzione Leetcode Esadecimale167
709Aumenta a Soluzione Leetcode String Diminuente167
710Basi di Programmazione Dinamica166
711Soluzione Leetcode Zeroes Fattoriale166
712Numaru Massimu di Monete Pudete Uttene A Soluzione Leetcode166
713Truvate un caratteru unicu in una stringa166
714Subarray più grande cù uguale numaru di 0s è 1s166
715Inversione di una coda cù Recursione166
716Custruisce BST da un Preorder Traversale datu166
717String to Integer (atoi) Soluzione LeetCode166
718Truvate u più grande multiplu di 3166
719Binariu Tree zigzag ordine di livellu Traversale166
720Sequenza di permutazione Soluzione LeetCode166
721Soluzione Majoret Element II Leetcode166
722Stampa i numeri di Fibonacci in ordine inversu166
723Soluzione LeetCode di cumpressione di stringhe166
724Verificate se Dui Espressioni Cù Parentesi sò Stessi165
725Soluzione Leetcode Ugly Number165
726Serpenti è Scale Soluzione LeetCode165
727Potenza di Quattru Soluzione Leetcode165
728Bulb Switcher Soluzione LeetCode165
729Truvate se un array hè un sottogruppu di un altru array165
730Numeri cù frequenze prime maiori o uguali à k165
731Populazione di Prossimi Puntatori Diretti in Ogni Nodu165
732Distanza Minima trà Nodi BST Soluzione Leetcode165
733Truvate a Profundità Massima di Parentesi Annidata in una Corda165
734Permutazioni Stack (Verificate se un array hè permutazione stack di altri)165
735Costu minimu per i biglietti Soluzione Leetcode165
736Aghjunghje è Cerca Parolla - Cuncepimentu di struttura di dati LeetCode165
737Generate tutti i matrici urdinati pussibuli da elementi alternativi di dui matrici urdinati dati165
738Ripristina l'indirizzi IP Soluzione Leetcode165
739Unisce dui arburi binari LeetCode Solution164
740Conta quadruplici da quattru matrici ordinati chì a somma hè uguale à un valore datu x164
741Massimu prufittu in u travagliu di pianificazione Soluzione Leetcode164
742k-th elementu mancante in sequenza crescente chì ùn hè micca prisente in una sequenza data164
743Eseguite String Shifts Leetcode164
744Traversale di Morris164
745Transformazione di u Rang di una Soluzione Array Leetcode164
746Pruduttu Massimu di trè Numeri Solu Soluzione LeetCode163
747Pila basata in array163
748Soluzione LeetCode per auto da corsa163
749U più grande rettangulu in l'istogramma Soluzione LeetCode163
750Stampa un Arburu Binariu in Ordine Verticale163
751A megliu soluzione di Meeting Point LeetCode163
752Arbulu Binariu Maximum Path Sum Soluzione LeetCode163
753Coefficiente Binomiale163
754Prublema di Tiling163
755Numaru Validu162
756Abbinamentu Espressione Regulare162
757Registru di Presenza Studiente I Soluzione Leetcode162
758Eliminate e parentesi da una stringa algebrica chì cuntene operatori + è -162
759Tastiera Fila Soluzione Leetcode162
760Soluzione di Word Pattern LeetCode162
761Lista nidificata Weight Sum II Soluzione LeetCode162
762Ghjocu di Salto162
763Traversale Diagonale di l'Arburu Binariu162
764Numaru di NGE à a Diritta162
765Truvà l'elementu K u più vicinu162
766Evaluate a Soluzione LeetCode di Notazione Polacca Inversa162
767Elementi da aghjustà per chì tutti l'elementi di una gamma sianu presenti in array162
768Soluzione Leetcode Distanza Hamming162
769Invertite l'Arburu Binariu Soluzione LeetCode161
770Scumpressà a Soluzione Leetcode Lista Codificata di Lunghezza Run161
771Arburi di Altezza Minima161
772Numeri Totali Senza Cifri Ripetiti in un intervallu161
773Truvate Median da Data Stream Soluzione LeetCode161
774Approcciu basatu in fila per u primu caratteru senza ripetizione in un flussu161
775Mischjà K Liste Ligate Sortiate161
776Minimizà a somma massima di coppia in Array LeetCode Solution161
777Soluzione Leetcode numerica 69 massima161
778Kth antenatu di un nodu in arburu binariu160
779Conta l'articuli cumuni à e duie liste ma cù prezzi differenti160
780Ciclu di Lista Cunnessa160
781Lista Cunnessa Ordinata à BST Bilanciata160
782Eliminazione in un Arburu Binariu160
783Cerca in una Soluzione Leetcode di Arburu di Ricerca Binariu160
784Soluzione di Base 7 Leetcode160
785Top K Parolle Frequenti Soluzione LeetCode160
786Lunghezza Massima di una Stringa Concatenata cù Caratteri Unichi Solu Soluzione Leetcode160
787Merge Array Sorted Soluzione LeetCode160
788Profundità Massima di Soluzione Leetcode di N-ary Tree160
789Truvate se Path Exists in Graph Leetcode Solution160
790Profundità Massima di Nidificazione di a Parentesi Soluzione Leetcode160
791Truvate tutte e ricette pussibuli da Given Supplies Soluzione LeetCode160
792Tempu minimu necessariu per pudè tutte l'arance160
793Subarray Product Less Than K LeetCode Solution160
794Una Soluzione LeetCode di Distanza di Edita159
795Verificate Palindrome dopu ogni dumanda di sustituzione di caratteri159
796Truvate Tutti i Duplicati in una Soluzione Array LeetCode159
797Soluzione N-Queens LeetCode159
798Cunfrontu di stringhe chì cuntenenu comodini159
799Programma per u prublema di Ponte è Torch159
800Soluzione Leetcode di u Cartulare di Crawler159
801U Subarray u Più Longu Avendu Contu di 1s Unu Più di Contu di 0s159
802Partition to K Equal Sum Subsets Soluzione Leetcode159
803Verificate se i coppie di array sò divisibili da k Soluzione LeetCode159
804Matrice Speciale Con Elementi X Maggiori Di O Soluzione X Leetcode Uguale159
805Soluzione Leetcode di l'arburu simmetricu159
806Arburu Intervalu158
807Number of Islands II Soluzione LeetCode158
808Last Stone Weight II Soluzione LeetCode158
809Coda di Priurità aduprendu una lista doppiamente ligata158
810Orariu di corsu II - LeetCode158
811Puderanu Fiori Solu Soluzione LeetCode158
812Forma Numaru Minimu Da Sequenza Data158
813Divide una stringa in stringhe equilibrate Soluzione Leetcode158
814Cumplementu Numericu Soluzione Leetcode158
815Coda Circulare158
816Ordina un array secondu l'ordine definitu da un altru array158
817Sub-matrice rettangulare più grande chì a so somma hè 0158
818Traspone Graficu158
819Verificate se un Array hè Stack Sortable157
820Una soluzione DP Spaziu Optimizatu per 0-1 Problema di Zippu157
821Espressione Bilanciata cù Sostituzione157
822Ricerca è Inserimentu di l'Arburu di Ricerca Binaria157
823Prezzi Finali Cù un Scontu Speciale in una Soluzione Shop Leetcode157
824Traversale di preordine iterativa157
825Cerca una Soluzione Leetcode 2D Matrix II157
826Scambi minimi per fà cresce e sequenze157
827Eliminate Node Nth da a fine di a lista Soluzione Leetcode157
828Elimina i Duplicati da a Lista Ordinata II157
829Tempu Minimu Visitendu Tutti i Punti Soluzione Leetcode157
830L'uscita più vicina da l'entrata in Maze LeetCode Solution157
831Salti minimi per ghjunghje à a casa Solu LeetCode157
832Differenza massima trà elementi crescente Solu Soluzione LeetCode157
833Suma minima di multiplicazioni di n numeri157
834Brick Wall Soluzione LeetCode157
835Lista di partizioni Leetcode Soluzione157
836Soluzione LeetCode di mudellu di substringa ripetuta157
837Identificà è Marca Parentesi inuguali in una Spressione156
838Ordina i culori156
839Reorder Data in Log Files Soluzione LeetCode156
840LCS (Longest Common Subsequence) di trè corde156
841Sort Array By Parity II Soluzione Leetcode156
842Eliminate i Duplicati da a Lista Ordinata Soluzione LeetCode156
843Coefficiente di permutazione156
844Soluzioni Leetcode di u rangu parente155
845U Migliu Tempu per Cumprà è Vende Azzione cù Soluzione Leetcode di Tariffa Transazione155
846Dizionariu Alien LeetCode Solution155
847Moltiplicazione di a Catena Matriciale155
848Dà una Matrice di Coppie Truvate tutte e Coppie Simmetriche in questu155
849Truvate Suma Massima Possibile Suma Uguale di Tre Stacks155
850Parentesi valide Soluzione Leetcode155
851Cunvertisce BST in Min Heap155
852Truvate u subarray cù u minimu mediu155
853Clone Graph Soluzione LeetCode155
854A dimensione massima di u sommariu hè pari à k154
855Fate dui Matrici Uguale invertendu Sotturama Matricula Leetcode Solution154
856Sottogruppu cù somma divisibile per m154
857Cuncepisce una Pila cù una Soluzione Leetcode di Operazione Incrementa154
858Conta modi per ghjunghje à a nèsima scala cù u passu 1, 2 o 3154
859A posizione più luminosa nantu à a strada Solu LeetCode154
860Percorsu di Suma Minima in un Triangulu154
861Numeru di ghjorni trà duie date Soluzione LeetCode154
862Un prugramma per verificà sì un arburu binariu hè BST o micca154
863Uttenite Massimu in Soluzione Generata Array Leetcode154
864Scambi Minimi per Fà Corde Soluzione Leetcode Uguale154
865Traversal Tree (Preorder, Inorder & Postorder)154
866Numaru minimu di salti per ghjunghje à a fine154
867Truvate tutte e triplette cù summa zeru154
868Matrici ordinati à BST equilibratu154
869Dumande di summa di gamma senza aghjurnamenti154
870Storia di u navigatore di cuncepimentu Soluzione LeetCode153
871Suma di u numeru più chjucu è più grande vicinu153
872Un Metudu Interessante per generà Numeri Binari da 1 à n153
873Amici Problema di Abbinamentu153
874Verificate se un Arburu Binariu datu hè Cumplitu o micca153
875Inserite Eliminà GetRandom153
876Elementu mancante in a Soluzione LeetCode di Array Sorted153
877Conta Elementi Distinti in Ogni Finestra di Taglia K153
878Dumande LCM Range153
879Soluzione Leetcode Spiral Matrix II153
880Subsequenza di a Taglia K cù a Soluzione LeetCode di Sum più Grande153
881Verificate se una matrice data pò rapprisintà a Preordine Traversale di l'Arburu di Ricerca Binaria153
882Percorsu cù u valore mediu massimu153
883Unione è Intersezzione di duie Liste Ligate152
884Elementi adiacenti distinti in un array152
885Truvà Soluzione Leetcode di Caratteri Comuni152
886Infissà à Postfix152
887Inserite in una Soluzione Leetcode di Arburu di Ricerca Binariu152
888Coda cù Stacks152
889Ordine di Livellu Trasversale in Forma Spirale152
890Elimina È Guadagna152
891Indovina u numeru più altu o più bassu II152
892Traversa diagonale Soluzione LeetCode152
893U numeru minimu di rubinetti per apre per l'acqua una Soluzione LeetCode di giardinu152
894Guess Number Higher or Lower Soluzione LeetCode152
895Truvate u Solu Elementu Ripetitivu Trà 1 à N-1152
896Conta Numeri Negativi in ​​una Soluzione LeetCode Matrici Ordinata152
897Verificate se l'elementi di stack sò pairwise consecutivi152
898Truvate a distanza trà dui nodi di un Arburu Binariu151
899Bottiglie d'acqua Soluzione Leetcode151
900Robot Delimitatu In Circle Soluzione LeetCode151
901Soluzione Leetcode di Numeri Lexicugrafichi151
902GCD di indici indichi si trovanu in una matrice151
903Sequenze di lunghezza data induve ogni elementu hè più o uguale à duie volte di precedente151
904Soluzione LeetCode Store basata nantu à u tempu151
905Medie di Livelli in Arburu Binariu151
906Traversale Postorder Iterativu Usendu Dui Stacks151
907Truvate tutte e file permutate di una data fila in una matrice151
908Temperature di u ghjornu Solu Soluzione Leetcode151
909Riorganizà un Array Tale chì arr [i] hè uguale à i151
910Analizà u situ web di l'utilizatori Visita Pattern Soluzione LeetCode150
911Custruisce l'Arburu Binariu Cumplettu da a so Rappresentanza di Lista Ligata150
9123 somma150
913Verificate se a matrice data pò rapprisintà Traversale di l'Ordine di Livellu di l'Arburu di Ricerca Binaria150
914Number of Distinct Islands Soluzione Leetcode150
915Unisce Dui Elenchi Sorted Leetcode150
916Soluzione Leetcode di destinazione cità150
917Richieste per GCD di tutti i numeri di una matrice eccettu elementi in una gamma data150
918Dizziunariu stranieru150
919K'th U più grande Elementu in BST quandu a mudificazione in BST ùn hè micca permessa150
920Partizionamentu à trè vie di un array intornu à una gamma data150
921Dividendu Array in Coppie Cù Somma Divisibile da K150
922Soluzione Leetcode a distanza più corta di a parolla150
923Pattern Occurrences usando Stack150
924BFS per Graficu Disconnettu150
925Puntuatu Massimu Dopu Spartitu una Soluzione Leetcode String150
926U minimu numeru di interi unichi dopu à K Removals Leetcode Solution150
927Custruisce a Soluzione Rettangulu Leetcode149
928Riorganizà i Spazii trà Parolle Soluzione Leetcode149
929Riorganizà a matrice tale chì arr [i]> = arr [j] sì i sia pari è arr [i] <= arr [j] se i hè disparu è j <i149
930Soluzione LeetCode Traversale Diagonale149
931Arburi di altezza minima Solu Soluzione LeetCode149
932Set Matrix Zeroes Soluzione Leetcode149
933Tutte e Triplette Uniche chì Riassumenu à un Valore Datu149
934Mediana di duie matrici ordinate149
935U mo calendariu I LeetCode Solution149
936Limonata Cambia Soluzione Leetcode149
937Cunvertisce Lista Ordinata in Arburu di Ricerca Binariu149
938Conta i sottumarini induve a seconda più alta si trova prima di a più alta148
939Stampa a sequenza di Fibonacci cù 2 variabili148
940Cunta Submatrici cù Tutti Solu Solu LeetCode148
941Sub-matrice rettangulare di a più grande area cù uguale numeru di 1 è 0148
942Soluzione Minesweeper LeetCode148
943Suma verticale in un arburu binariu datu148
944Soluzione Spiral Matrix III LeetCode148
945Finestra culisante Massimu148
946Numeru di Soluzione Leetcode di Coppie Domino Equivalenti148
947Posizioni Speciali in una Soluzione Leetcode di Matrice Binaria148
948Conta Subarrays cù Stessi Elementi Pari è Strani148
949Arbulu Binariu Sequenza Consecutiva più longa Soluzione LeetCode147
950Soluzione Leetcode Stack di Frequenza Massima147
951Crea un Numaru Massimu147
952Soluzione Leetcode di partizionamentu di Palindrome147
953Pruduttu di Array eccettu Self LeetCode Solution147
954Differenza Array | Query d'aghjurnamentu di a gamma in O (1)147
955Eliminate Duplicates da Sorted List II Soluzione LeetCode147
9564Summa147
957Cumpunente Fortemente Cunnessu147
958Pò Fà A Progressione Aritmetica Da Sequenza Soluzione Leetcode147
959Massimizza a Summa di Array dopu a Soluzione K Negazioni Leetcode147
960Summa massima Subarray Escludendu Certi Elementi147
961Verificate se qualchì intervallu si sovrappone trà un determinatu inseme di intervalli147
962Matrice binaria dopu l'operazioni di alternanza di l'intervallo M147
963Tre Soluzioni Leetcode Consecutive di Probabilità146
964Intersezzione di Dui Listi Linked Soluzione LeetCode146
965Fusione di Intervalli146
966Custruisce BST da u so Transversale Ordine di Livellu datu146
967Cumminazione Sum IV LeetCode Soluzione146
968Prufundanza Prima Ricerca (DFS) per un Graficu146
969Percorsi Unici II146
970Nodi inversi in u Gruppu K146
971Successione palindromica più lunga146
972Scalata scalendu146
973Arburu Simetricu145
974Unisce Sort145
975Split Array In Subsequences Consecutivi145
976Conti Primes in Gamme145
977Stone Game II Leetcode145
978Design Hit Counter Soluzione LeetCode145
979Trimate un Arburu di Ricerca Binariu145
980Spartimentu Palindrome144
981Kth Elementu più chjucu in una Soluzione Leetcode BST144
982Longitudine di a Successione Fibonacci a Più Longa144
983Serializà è Deserializà l'Arburu Binariu144
984Parolla Break144
985Soluzione Valida di Boomerang Leetcode144
986Arburu di Ricerca Binariu Elimina Operazione144
987A suttascenza più longa tale chì a differenza trà adjacenti hè una144
988Truvà Massimu di Minimu per Ogni Dimensione di Finestra in una Matrice Data144
989Segment Tree144
990Subarray Massimu di Produttu144
991Conta coppia cù Sumatura Data143
992Signu di u Produttu di una Soluzione Array LeetCode143
993Substring più grande trà dui caratteri uguali Soluzione Leetcode143
994Verificate Se una Parolla Accade Cum'è Prefissu di Qualsiasi Parolla in una Soluzione Leetcode di Frase143
995Inserimentu in un Arburu Binariu143
996Numeru di Successione Crescente Più Longa143
997Traversale di l'Ordine di Livellu di l'Arburu Binariu143
998Breadth First Search (BFS) per un Graficu143
999Scambià 2n numeri interi cum'è a1-b1-a2-b2-a3-b3 - .. bn senza aduprà spaziu extra143
1000Truvate a Soluzione Leetcode Differenza143
1001String Matching in una Soluzione Array Leetcode143
1002Sottogruppu più grande di coppie divisibili143
1003Incascià i punti massimi in una reta cù dui traversali143
1004Cunfina Traversale di l'arburu binariu143
1005Truvate traversal postorder di BST da preorder traversal142
1006Graficu Valid Tree Soluzione LeetCode142
1007Altezza di un albero genericu da matrice parente142
1008Longitudine massima di Subarray Ripetitu142
1009Soluzione LeetCode di collisione di asteroidi142
1010A Soluzione LeetCode Maze III142
1011Truvate u Primu Giru Circulare chì visita tutte e Pompe à Benzina142
1012Truvà u numeru di coppie in una matrice tale chì u so XOR sia 0142
1013Summa massima di sottusuccenza tale chì nimu trè sò cunzicutivi142
1014Successione di lunghezza massima cù differenza trà elementi adiacenti cum'è 0 o 1142
1015U Problema di Spartimentu di u Pittore142
1016Sequenza Newman-Conway142
1017Custruzzione di a Succidenza Crescente Più Longa (N log N)141
1018Arburu Binariu Bilanciatu141
1019Truvate Subtrebres Duplicati141
1020Soluzione LeetCode di Substring più longa141
1021Profundità Iterativa Prima Traversale di Graficu141
1022Validà l'arburu di ricerca binaria141
1023Numero Massimu di Modi per Particionà una Soluzione LeetCode Array141
1024Scramble String Soluzione LeetCode141
1025Soluzione di u più grande numeru Leetcode141
1026Riorganizà a matrice tale chì ancu pusizionati sò più grandi di dispari141
1027Suma Minima Indice di Dui Elenchi141
1028Prima manca u pusitivu141
1029A Soluzione Parolla Leetcode più corta141
1030Custruisce un Array Cù Stack Operations Soluzione Leetcode140
1031Decrypt String da Alphabet to Integer Mapping Soluzione Leetcode140
1032Next Greater Element III Soluzione LeetCode140
1033Calculate nCr% p140
1034Traversale di l'ordine di livellu aduprendu duie Cue140
1035Problema di Parentesi Booleana140
1036K Punti più vicini à Origin Leetcode Solution140
1037Kill Process Soluzione LeetCode140
1038Numaru di percorsi palindromici in una matrice140
1039Amici di l'età adatta Solu Soluzione LeetCode140
1040Avvanzi di BST nantu à Hash Table140
1041Custruisce l'Arburu Binariu da una rappresentazione di Parent Array data140
1042Arburu di Ricerca Binariu140
1043Produttu Massimu di Indici di Prossimu Maghju à Sinistra è à Destra140
1044Numeri Brutti139
1045Truvate una Soluzione LeetCode Peak Element II139
1046Stampa Seguente Maghju Numaru di dumande Q139
1047Trasfurmazione massima di pesu di una stringa data139
1048Fate A String Grande Soluzione Leetcode139
1049Corrispondenza di l'espressione rigulari Corrispondenza di l'espressione regulare Soluzione LeetCode139
1050U più minimu Antenatu Comunu139
1051Kth Elementu più chjucu in una Soluzione LeetCode Matrix Ordinata139
1052K somme massime di sotturraii contigui sovrapposti139
1053Conta coppie da duie matrici ordinate chì a somma hè uguale à un valore datu x139
1054Suma Massima di 3 Subarrays Non Sovrapposti139
1055Soluzione LeetCode di transazzione invalida139
1056Aghjunghje dui numeri138
1057Morris Inorder Traversal138
1058Move tutti l'elementi negativi per finisce in ordine cù spaziu extra permessu138
1059Catture dispunibili per a Soluzione Rook Leetcode138
1060Partizione Equale Sottosumma Somma138
1061Doppiu u primu elementu è move zero per finisce138
1062Riorganizà un array tale chì 'arr [j]' diventi 'i' se 'arr [i]' sia 'j'138
1063Suma Subarray di Dimensione Minima138
1064Ugly Number II Soluzione LeetCode138
1065Soluzione Leetcode di stringa di ordinazione persunalizata137
1066Next Permutation Soluzione Leetcode137
1067Path Sum II Soluzione LeetCode137
1068L'impurtanza di l'impiegati Solu Soluzione LeetCode137
1069Eliminate Duplicates da Sorted Array II Soluzione Leetcode137
1070A differenza massima trà a frequenza di dui elementi tale chì l'elementu avendu una frequenza più grande hè ancu più grande137
1071Soluzione valida Tic-Tac-Toe State LeetCode137
1072Numaru di fratelli di un Nodu datu in Arburu n-ary137
1073Tipi di Arburu Binariu137
1074Soluzione di LeetCode per a gamma di numeri AND di bit137
1075Recupera a Soluzione Leetcode di l'arburu di ricerca binaria137
1076Conta i passi minimi per uttene a matrice desiderata data137
1077Truvate se un subarray hè in forma di muntagna o micca137
1078Path Sum137
1079Caratteri consecutivi Soluzione LeetCode137
1080Determina se a matrice pò esse ottenuta da a rotazione Soluzione LeetCode137
1081Defanging un Indirizzu IP Soluzione LeetCode137
1082Numeru Super Bruttu137
1083Arbulu Binariu Vista Latu Destra Soluzione LeetCode136
1084Populing Next Pointers Right in ogni Node Soluzione Leetcode136
1085Implementa a Soluzione Leetcode Trie (Arburu Prefissu).136
1086Genera Parentesi Soluzione Leetcode136
1087Eliminà a Soluzione Leetcode di Successioni Palindromiche136
1088Parechji Divisibili Contendu136
1089Riorganizà a matrice tale chì ancu l'elementi d'indici sò più chjuchi è l'elementi d'indice dispari sò più grandi135
1090Aumentà a Soluzione LeetCode di Subsequenza di Triplet135
1091Truvà Elementu Piccu135
1092Kth u più chjucu pruduttu di dui Arrays Sorted Soluzione LeetCode135
1093Numaru di Isule Chiusu Leetcode Soluzione135
1094Truvate a distanza minima trà dui numeri135
1095Cerca in Array Rotatu Ordinatu135
1096Massimizà a distanza da a persona più vicina Soluzione LeetCode135
1097Serializà è Deserializà a Soluzione LeetCode di l'Arburu Binariu135
1098Stampa tutte e triplette in una matricia ordinata chì formanu AP135
1099Richieste per Numero di Elementi Distinti in un Subarray135
1100Successione Bitonica a Più Longa134
1101Struttura Dati di l'Arburu Binariu134
1102Clonà un Arburu Binariu cù Puntatori Casuali134
1103Root to Leaf path with sum target Leetcode Solutions134
1104Cunvertisce BST in un Min-Heap senza aduprà array134
1105A più grande soluzione BST Subtree LeetCode134
1106Soluzione Leetcode di u Ghjornu di l'annu134
1107Soluzione Leetcode di a regione cumuna più chjuca134
1108Successione successiva crescente più longa134
1109Numeru di Studienti chì Facenu i Testi in una Data Soluzione Leetcode133
1110Custruisce l'Arbulu Binariu da Preorder and Postorder Traversal Soluzione LeetCode133
1111Terza Soluzione Leetcode Numeru Massimu133
1112Soluzione LeetCode di permutazione di palindrome133
1113Subarrays cù K Different Integers Leetcode Solution133
1114Truvate Chjuccula Chjuccula Cuntenente Elementi da k Elenchi133
1115Stampa Vista Diritta di un Arburu Binariu133
1116Conta a Più Grande Soluzione Leetcode di Gruppu133
1117Livellu di Ogni node in un Arburu da u node surghjente133
1118Truvate a massima differenza trà l'elementi più chjucchi di sinistra è di diritta più vicini133
1119Taglia una Rod133
1120Mediu di Array Dopu à Eliminà Alcuni Elementi Soluzione Leetcode132
1121Metudu iterativu per truvà antenati di un arburu binariu datu132
1122Elimina i duplicati da l'array ordinata132
1123Ricerca Inserisce Posizione132
1124Riformattate a Soluzione String Leetcode132
1125Suma di Numeri Pari Dopu à Dumande132
1126Truvà Trè Elementi Da Trè Diversi Matrici tali chì a + b + c = somma132
1127Prudutti di gammi in una serie132
1128Somma minima di quadrati di cunti di caratteri in una stringa data dopu a rimozione di k caratteri132
1129Vista Inferiore di un Arburu Binariu132
1130Successioni Distinte132
1131Scrivi Codice per Determinà sì Dui Arburi sò Identichi132
1132Tempu constante aghjunghjenu l'operazione nantu à una matrice131
1133Ordina Topulogica131
1134Soluzione Leetcode di Mille Separatori131
1135Soluzione Prime Palindrome LeetCode131
1136Differenza Assuluta Minima in Soluzione BST Leetcode131
1137Cellule cù Valori Strani in una Soluzione Matrix LeetCode131
1138Custruisce K Palindrome Strings Soluzione LeetCode130
1139Triangulazione di Puntu Minimu di Soluzione Leetcode di Poligonu130
1140Sequenza Moser-de Bruijn130
1141Possibile Soluzione LeetCode Bipartition130
1142Scambià Nodi In Coppie130
1143Coda di Priurità130
1144U più longu sottumessu di 1 dopu l'eliminazione di una soluzione LeetCode d'elementu130
1145Stampa array modificatu dopu esecutà i cumandamenti di aghjunta è sottrazione130
1146Soluzione Leetcode di Substrings Palindrome130
1147Subarray Massimu di Produttu130
1148Sguassà Nodes è Riturnà Forest Leetcode Solution130
1149U più vicinu Binary Search Tree Value Soluzione Leetcode129
1150Conta ancu sequenze binarie di lunghezza cù listessa somma di bit di prima è seconda metà129
1151Introduzione à l'Arburu Rossu-Neru129
1152Cerca un Elementu in Matrici Rotati Ordinati129
1153Truvate a sequenza di Serpenti di lunghezza massima129
1154Diametru di N-Ary Tree Soluzione LeetCode129
1155Verificate a Formazione Array Attraversu a Soluzione Leetcode di Concatenazione129
1156Sequenza Golomb129
1157Costu minimu per trasfurmà chips à a listessa posizione Soluzione LeetCode129
1158Rotate Array129
1159Arburu di Decisione129
1160Truvate dui Sub-arrays senza sovrapposizione ognuna cù a Soluzione LeetCode Sum Target128
1161Unisce dui BST cù spaziu extra limitatu128
1162Arburu Binariu à Conversione di Arburu di Ricerca Binariu128
1163Arburu Binariu Massimu128
1164Pruduttu Massimu di Splitted Binary Tree Soluzione LeetCode128
1165Massimizza a summa di e sferenze consecutive in una matrice circulare128
1166Bus Routes Soluzione Leetcode128
1167Subset Sum Problem in O (sum) spaziu128
1168Paragunà Stringhe per Frequenza di a Soluzione Leetcode di u Caratteru u Minore128
1169Soluzione LeetCode di Zero di Trascinamentu Fattoriale127
1170Eliminà u Max Number of Edges per mantene a Soluzione Leetcode Traversable di Graficu127
1171Web Crawler Soluzione LeetCode127
1172Trasfurmà un BST in Arburu di somma maiò127
1173Kth numeru più chjucu in a tavola di multiplicazione Soluzione Leetcode127
1174Suggerimenti di ricerca Sistema Soluzione LeetCode127
1175Cuntate e coppie chì i prudutti esistenu in Array127
1176K'th L'elementu più grande in BST aduprendu spaziu extra custante127
1177Truvate u più grande valore in ogni fila d'arburu Solu Soluzione LeetCode126
1178Soluzione LeetCode Array Contiguous126
1179Prima Cattiva Versione126
1180Truvate una sottusuccenza urdinata di taglia 3 in tempu lineale126
1181Salti laterali minimi Solu Soluzione LeetCode126
1182Successione Ripetita Più Longa126
1183Riformattà a data LeetCode Soluzione125
1184Numaru Triangulu Validu125
1185Datu un arburu binariu, cumu si eliminanu tutti i mezi nodi?125
1186Diminuisce Elementi Per fà Array Zigzag Soluzione LeetCode125
1187Numaru di Ordini in u Backlog Soluzione Leetcode125
1188Truvate u più chjucu numeru binariu multiplu di numeru datu125
1189Inversa un Percorsu in BST cù Coda125
1190Profundità massima di l'arburu binariu125
1191Movimenti minimi à Elementi Array Uguali Soluzione LeetCode124
1192U più minimu Antenatu Cumunu in Arburu di Ricerca Binariu124
1193Numaru massimu di segmenti di lunghezze a, b è c124
1194Graficu è a so raprisentazione124
1195A Foglia più Vicina in un Arbulu Binariu Soluzione LeetCode124
1196Scambi minimi per fà e sequenze chì aumentanu a suluzione LeetCode124
1197Array Queries per multiplicà i rimpiazzamenti è u pruduttu124
1198Cunvertite Array Sorted in Binary Search Tree Soluzioni LeetCode124
1199Suma di foglie manca Solu Soluzione LeetCode124
1200Indovina A Parolla124
1201Matchsticks à Square Leetcode Solution124
1202Soluzione LeetCode Square perfetta valida124
1203Subarray bitonicu di summa massima123
1204Scambià i Nodi in una Soluzione Leetcode di Lista Ligata123
1205Pietre in Muvimentu Fin'à Soluzione Leetcode Consecutiva123
1206Rimpiazzà dui valori uguali cunsecutivi cù unu più grande123
1207Concatenazione di Array LeetCode Solution123
1208Suma massima di coppie cun differenza specifica122
1209Ricostruzione di Coda da Altezza122
1210Query Range Sum using Table Sparse122
1211Soluzione Leetcode Path Crossing122
1212Scrivite una funzione per uttene u puntu di intersezzione di duie Liste Ligate122
1213Dumande nantu à a Probabilità di Numaru Paru o Imparu in Gamme date122
1214Divide Two Integers Soluzione Leetcode122
1215Novu 21 Ghjocu122
1216Filtrà i ristoranti per Vegan-Friendly, Prezzu è Distanza Soluzione Leetcode122
1217Suma massima di un percorsu in un Triangulu di Numeru Giustu121
1218Torre di Champagne Soluzione LeetCode121
1219Richieste di Range per a Succidenza Corretta di u Staffu Più Longu121
1220Numaru Mancante121
1221Soluzione LeetCode di i quadrati perfetti121
1222Stampa n termini di Newman-Conway Sequence121
1223Cume stampà u numeru massimu di A cù quattru tasti dati121
1224Valeur maximale à un indice donné dans une solution LeetCode à matrice délimitée121
1225U più bassu Antenatu cumuni di una Soluzione Leetcode di l'Arburu Binariu120
1226Cunvertisce Integer in a Suma di Dui Soluzioni Leetcode Integer No-Zero120
1227Mediu di a gamma in array120
1228Kth Elementu u più chjucu in un BST120
1229BST à un Arburu cù Suma di tutte e Chjave Chjucche120
1230Integer Break Soluzione LeetCode120
1231Clonazione Grafica120
1232Soluzione Leetcode più grande di segnu Plus120
1233Flatten 2D Vector LeetCode Soluzione120
1234Arithmetic Slices II - Soluzione LeetCode di Subsequence119
1235Soluzione LRU Cache Leetcode119
1236Stampa array modificatu dopu à parechje operazioni d'incrementu di range array119
1237Verificate se tutti i livelli di dui Arburu Binariu sò anagrammi o micca119
1238Potenza di dui119
1239U Prefissu Cumunu u Più Longu Aduprendu a Parolla per l'Accordu di e Parolle119
1240Sliding Window Median Soluzione Leetcode119
1241Verificate per BST identichi senza custruisce l'arburi118
1242Design Skiplist Soluzione LeetCode118
1243Verificate a Cumpletezza di una Soluzione LeetCode di l'Arburu Binariu118
1244Truvà u numeru minimu di operazioni di unione per fà un palindromu array117
1245Parole grasse in String LeetCode Solution117
1246Arbulu simmetricu Soluzione LeetCode Soluzione Leetcode117
1247Verificate se ogni nodu internu di un BST hà esattamente un zitellu117
1248Array Cuntiguu117
1249U kth Fattore di n Soluzione Leetcode117
1250Matrice Massima da Dui Matrici dati Mantenendu l'Ordine Stessu117
1251Merge k Listi Sorted Leetcode Soluzione117
1252Maximizà Elementi Usendu Un altru Array117
1253Costu minimu per arrampicà e scale Soluzione LeetCode116
1254Corsi Paralleli II Soluzione LeetCode116
1255Truvate u minimu in Rotated Sorted Array II Soluzione LeetCode116
1256Eliminazione minima per fà parentesi valide Soluzione LeetCode116
1257Conta Sottogruppi Avendu Numeri Pari Distinti116
1258Image Overlap Soluzione LeetCode116
1259Verificate a Serializazione di Ordine di un Arburu Binariu115
1260Summa Massima Incrementu Subsequenza115
1261Truvà l'elementu k-th u più chjucu in BST (Statistiche d'ordine in BST)115
1262Tempu minimu per cullà tutte e mele in una soluzione LeetCode d'arburu114
1263Soluzione Leetcode di a gamma più chjuca II114
1264Subarray Massimu di Produttu114
1265Next elementu più grande114
1266Stampa Antenati di un Nodu Arburu Binariu Datu Senza Recursione114
1267Verificate in array binariu u numeru rappresentatu da un subarray hè disparu o pari113
1268Titulu di Colonna di foglia Excel Soluzione LeetCode113
1269Soluzione LeetCode di fila ordinata113
1270Verificate se dui nodi sò nantu à u listessu percorsu in un Arburu113
1271Conta è Toggle Queries nantu à una Matrice Binaria113
1272Diversi modi per aghjunghje Parentesi Soluzione Leetcode113
1273Spartimentu Palindrome112
1274Unisci Array Ordinatu111
1275Verificate Se una String Can Break Altra String Leetcode Solution111
1276Numaru d'elementi menu o uguale à un numeru datu in una determinata subarraia110
1277Soluzione di Array Nesting Leetcode110
1278Koko Eating Bananas Soluzione LeetCode110
1279Peeking Iterator Soluzione LeetCode109
1280A più grande sottumatrice cù riarrangiamenti Soluzione LeetCode109
1281Verificate se X pò dà cambiamentu à ogni persona in Coda109
1282Truvate una media media massima di k di lunghezza108
1283Newman – Shanks – Williams primu108
1284Query Minima Range (Decomposizione Root Square è Table Sparse)108
1285Dumande per Valori Decimali di Subarrays di una Matrice Binaria107
1286Substringa più longa senza caratteri ripetuti Soluzione Leetcode107
1287Stringa codificata cù a Soluzione LeetCode di lunghezza più corta106
1288Arranging Coins Soluzione Leetcode106
1289Verificate una matrice data di dimensione n pò riprisentà BST di n livelli o micca106
1290Numaru d'indici cù elementi uguali in un intervallu datu105
1291Produttu massimu di una subsequenza crescente105
1292Traversamentu di l'Ordine Verticale di l'Arburu Binariu Soluzione LeetCode104
1293Soluzione LeetCode d'indice di scelta casuale104
1294Arburu Binariu à Conversione Arburu di Ricerca Binariu aduprendu u set STL103
1295Minimu Integer Possibile dopu à a maiò K Swaps Adiacenti On Cifre Solu Soluzione LeetCode103
1296Truvate u Vincitore di u Circular Game LeetCode Solution103
1297Jump Game IV Soluzione LeetCode103
1298U numeru minimu di persone per insignà Soluzione LeetCode102
1299Spaziu Totale Minimu Perdu cù K Resizing Operations Soluzione LeetCode102
1300Palindromu Number LeetCode Soluzione102
1301Soluzione Continua Subarray Sum LeetCode101
1302Cunvertite à Base -2 Soluzione LeetCode101
1303Cunvertisce un BST in un Arburu Binariu tale chì a somma di tutte e chjave più grandi sia aghjunta à ogni chjave101
1304Add Two Numbers II Soluzione Leetcode101
1305Inserisci Elimina GetRandom O (1) Soluzione Leetcode101
1306Raggiunge una Soluzione Number LeetCode101
1307Dumande nantu à XOR di u più grande divisore imparu di a gamma100
1308Nùmeru di Subsequences chì Satisfà a Soluzione LeetCode di Cundizione Suma Data100
1309Stampa Catena di Coppie di Lunghezza Massima96
1310Disegnu Sistema Sotterraniu Soluzione Leetcode96
1311Lettere Spostate Soluzione LeetCode93
1312Detect Capital Leetcode Solution93
1313Cuncepisce una Soluzione Leetcode di Leaderboard92
1314Substring cù Concatenazione di tutte e parolle Soluzione Leetcode88
1315Soluzione Leetcode Sum Path Minimu88
1316Conte Sub Islands Soluzione LeetCode87
1317Top K Elementi Frequenti Soluzione LeetCode87
1318Scambi minimi per Group All 1's Together Soluzione Leetcode86
1319Odd Even Linked List Soluzione Leetcode84
1320Arbulu Binariu Inorder Traversal Soluzione LeetCode84
1321Soluzione LeetCode di Subsequenza Cumuna più longa83
1322Pupulazione Massima Annata Soluzione LeetCode82
1323Truvate a Soluzione LeetCode di u ghjudice di a cità80
1324Truvate a Soluzione LeetCode di u ghjudice di a cità80
1325Decode String Soluzione Leetcode80
1326A megliu soluzione di Meeting Point LeetCode80
1327Soluzione di LeetCode di Subarray Continuu più Cortu Unsorted78
1328Sum Root to Leaf Numbers Soluzione LeetCode77
1329Rectangle Overlap Soluzione LeetCode76
1330Pupulazione Massima Annata Soluzione LeetCode74
1331Design Add and Search Words Data Structure Soluzione LeetCode74
1332Appiattà l'Arburu Binariu à a Lista Ligata Soluzione LeetCode72
1333Stone Game IV Soluzione LeetCode71
1334Inserite in una Lista Ligata Circulare Ordinata Soluzione LeetCode71
1335Score di Parentesi Soluzione LeetCode71
1336Hè Graph Bipartite? Soluzione LeetCode70
1337Range Sum Query 2D - Soluzione LeetCode Immutable70
1338Soluzione LeetCode di numeru triangulu validu69
1339Reveal Cards In Ordine Crescente Soluzione Leetcode67
1340Divide Chocolate LeetCode Solution60
1341Indicazioni Passu Per Passu Da un Node di l'Arburu Binariu à Un'altra Soluzione LeetCode53
1342Gamma Suma di Soluzione BST LeetCode50
1343Truvate a Soluzione LeetCode di K Elementi più vicini48
1344Soluzione Leetcode Reverse Integer47
1345Sort Colors Soluzione LeetCode44
1346Lunghezza massima di u latu di un quadratu cù una somma menu o uguale à u sogliu Solu Soluzione LeetCode43
1347Rotate String Soluzione LeetCode42
1348Numero di colonna di foglia Excel Soluzione LeetCode42
1349Soluzione Leetcode Monotonic Array27
1350Dimensione massima Subarray Sum Uguali k Soluzione Leetcode23
1351Soluzione Camelcase Matching Leetcode22
1352A maiò parte di e pietre eliminate cù a stessa fila o colonna Soluzione LeetCode22
1353Soluzione High Five LeetCode22
1354Soluzione H-Index Leetcode21
1355Container cù a maiò parte di l'acqua Soluzione LeetCode20
1356Soluzione Leetcode Anagram valida20
1357Next Permutation LeetCode Solution19
1358Soluzione LeetCode Massima di Finestra Sliding19
1359Truvate Peak Element LeetCode Solution19
1360Anagrammi di gruppu LeetCode Solution18
1361Soluzione LeetCode di ricerca binaria18
1362Appiattà l'Arburu Binariu à a Lista Ligata Soluzione LeetCode18
1363Coppie di Canzoni cù Durata Totale Divisibili per 60 Soluzione LeetCode18
1364Soluzione LeetCode di Paint House18
1365Prussima Greater Element I Soluzione Leetcode17
1366Soluzione Leetcode di stringhe spostate di gruppu16
1367Soluzione LeetCode di numeru triangulu validu16
1368Inserisci Elimina GetRandom O (1) - Duplicati permessi Soluzione LeetCode15
1369U più vicinu Binary Search Tree Value II Soluzione LeetCode15
1370Soluzione LeetCode adatta à u screnu di a frase15
1371Soluzione LeetCode di l'arbureti di ricerca binari unichi15
1372Corde isomorfe Soluzione LeetCode15
1373Peak Index in una Soluzione LeetCode Mountain Array15
1374U numeru minimu di frecce per scoppiare i palloncini Soluzione LeetCode15
1375Swim in Rising Water Soluzione LeetCode14
Translate »
1